Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Magda... hur ska man då kunna komma med förslag på förändring om du redan har ändrat dig skruttfia

Meeen vilken karl!! Han får allt gottgöra det där sen hoppas jag

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Magda.. haha det kanske gjorde att han fick snabbare iväg att göra annat du gör ju karlstackarn tokig ju

Nu ska jag pilla iväg en sväng o leta efter hjärtat..

• Hannnas

Magda.. jo.. vi hade typ samma snack häromdagen.. å ena sidan vill man o andra inte... usch.. ja det är ett trist kapitel för tillfället...

Hittade inga hjärtljud bara mina egna... men jag hörde sparkar o slag istället.. får väl nöja mig med det då vi har en urkass doppler som inte alls är gjord för detta ändamålet

Nä nu ska jag åka hemåt, ses om en halvtimma ungefär

• Hannnas

Heeej igen Nu har man hunnit komma hem, äta, kika på Greys och ta det lugnt en stund dags för FL igen

Jaz.. vilken diskussion??? Orkar inte ge mig in i den men de flesta verkar missa att det är en stor skillnad i just DOSerna och verkar inte ha läst fass för förskrivare utan bara patientfass som inte alls är detsamma

• Hannnas

Kick.. fiiin liten sötkula var den för stor för att få in i bildgalleriet?

• Hannnas
    Kick.. svullnaden lägger sig inte, den omformas bara

Jaz.. ja man blir så trööööött på folk... folk som inte är ödmjuka nog att säga att man inte alltid kan bäst själv o som vi vet (för vi är ju proffs såklart ) så är ju doser under 100 ingen fara... o det kan ju tydligen vara farligt att bara sluta med trombylen mitt i allt oxå, men den infon har jag ingen aning vart jag fått ifrån el om den stämmer iof

Magda.. tyyyypiskt!! Men men... jag kanske inte kan se bättre iaf.. såå dålig är ju inte den bild ni har... o jag är ju ingen könsdiagnostiker inte sen i november iaf

Lurkis.. pallrar mig in...
  • Hannnas

Lurkis... gilla fast vart tog den randiga tröjan vägen

• Hannnas

lurkis.,... hihi skicka råttlänken igen .... misstänkte att den låg i tvätten.... men näästa vecka DÅ åker den fram igen va

Kick... tråkhög?? tvätt?

Svar på tråden Pladdertråden!