Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Magda.... nu vet jag !!!!!!!!!!!!... jag har fixerat mig vid fel "pukt" hela tiden nu vet jag!!!! hahaaaa jag är nästan säker iaf men jag vågar slå vad

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    MrsMurphy skrev 2007-03-07 18:41:36 följande:
    Nu kommer en hysterisk ego Lättja inknallandes igen...Har just pratat med min bror som är 4 barns far och han målade upp en bild av hur det kommer vara hos läkaren på måndag... Suck! Blir så frustrerad av hela situationen, hatar känslan av att vara totalt sänkt och en värdelös gravid. Alla verkar fixa det så bra men inte jag inte!Allt är bara lite graviditetsbesvär och bara för det känns som om jag tuppar av så innebär det inte att jag gör det utan det är bara att gilla läget och kämpa vidare. Känns ju måttligt underhållande. Detta kommer bli låååååånga månader. Och hör jag en enda gång till av nån att aaaaaaaaaaaaallt är sååååååååååååå naturligt så så kommer jag kick sparka den människan i röven. Jag skiter i hur naturligt det är, jag blir galen ändå!  Allt är såååååååå naturligt så...
    hahaa inte snäll din bror inte .... hoppas du får en bra läkare, en bra läkare trycker inte hela tiden på just dessa ord
  • Hannnas

Magda.. hihiiiiii.... jag har inget ritprogram på denna datorn tyvärr... eller vänta.. paint kanske fungerar?? vänta ska kolla men det som jag ringat in som kön, nope det är inte könet.... könet är längre ner... det är verkligen en närbild din läkare tagit rätt i härligheten dessutom

• Hannnas

Magda... kolla, nu har jag ringat in rätt

• Hannnas

Magda.. haha jag försöker hela tiden läsa på mer o mer... kikar på fler o fler bilder hela tiden... o jag är sååå osäker ändå... men jag tror det är en tjej

Men ärligt... lägg inte in för mkt i vad jag tror för jag kan ha så in i *** fel.... jag har som sagt ingen erfarenhet av just sånna här bilder.... men gissa kan man ju alltid ge sig på

O kanske ändrar jag mig igen när jag ser den bättre bilden för är den tydligare över just det området?? annars tolkar jag de två "korvbröden" som blygdläpparna o jag ser ingen snorre som sticker fram där MEN din bild kanske är tydligare irl...

• Hannnas

Magda.. haha man ser ju ofta det man vill se o jag vet ju inte alls egentligen... försöker allt jag kan men ja... vi får ju se när du träffar BM... men förstår du min tolkning? jag har ju lagt in bilden i galleriet o ringat in.... ser du vad jag menar?

Jaz... hon har bestämt sig... hon är arg och inte på någon annan än det hon går igenom... ingen idé alls att argumentera sig blodig mot sånt, sen har hon rätt i mkt men missar med smalt synsätt en del tyvärr, men sånt kan man inte rå på...

• Hannnas

Magda... jag har lagt in en bild på en tjej, könet... jämför det med det inringade i din bild... vad tror du?

Det andra vi kikat på KAN ju vara vad som helst... vet inte alltså...

• Hannnas

jaz... ja skit i det! usch... ajajajajajjajajaaaaaaj

• Hannnas

Magda.. tycker det är jättekul att analysera tack för att jag får även om det kanske är åt skogen o alla kommer skratta åt mig sen

• Hannnas

Magda... tror tjej iaf sen kanske jag kikar fel el annat men tjej är vad jag tror ... nu plockar jag bort dina bilder ur mitt galleri

Svar på tråden Pladdertråden!