Pladdertråden!
Magda.... nu vet jag !!!!!!!!!!!!... jag har fixerat mig vid fel "pukt" hela tiden
nu vet jag!!!! hahaaaa jag är nästan säker iaf men jag vågar slå vad ![]()
Magda.... nu vet jag !!!!!!!!!!!!... jag har fixerat mig vid fel "pukt" hela tiden
nu vet jag!!!! hahaaaa jag är nästan säker iaf men jag vågar slå vad ![]()
Magda.. hihiiiiii.... jag har inget ritprogram på denna datorn tyvärr... eller vänta.. paint kanske fungerar?? vänta ska kolla
men det som jag ringat in som kön, nope det är inte könet.... könet är längre ner... det är verkligen en närbild din läkare tagit rätt i härligheten dessutom ![]()
Magda... kolla, nu har jag ringat in rätt ![]()
Magda.. haha jag försöker hela tiden läsa på mer o mer... kikar på fler o fler bilder hela tiden... o jag är sååå osäker ändå... men jag tror det är en tjej
Men ärligt... lägg inte in för mkt i vad jag tror för jag kan ha så in i *** fel.... jag har som sagt ingen erfarenhet av just sånna här bilder.... men gissa kan man ju alltid ge sig på
O kanske ändrar jag mig igen när jag ser den bättre bilden
för är den tydligare över just det området?? annars tolkar jag de två "korvbröden" som blygdläpparna
o jag ser ingen snorre som sticker fram där MEN din bild kanske är tydligare irl...
Magda.. haha man ser ju ofta det man vill se
o jag vet ju inte alls egentligen... försöker allt jag kan men ja... vi får ju se när du träffar BM... men förstår du min tolkning? jag har ju lagt in bilden i galleriet o ringat in.... ser du vad jag menar?
Jaz... hon har bestämt sig... hon är arg och inte på någon annan än det hon går igenom... ingen idé alls att argumentera sig blodig mot sånt, sen har hon rätt i mkt men missar med smalt synsätt en del tyvärr, men sånt kan man inte rå på...
Magda... jag har lagt in en bild på en tjej, könet... jämför det med det inringade i din bild... vad tror du?
Det andra vi kikat på KAN ju vara vad som helst... vet inte alltså...
jaz... ja skit i det!
usch... ajajajajajjajajaaaaaaj
Magda.. tycker det är jättekul att analysera
tack för att jag får
även om det kanske är åt skogen o alla kommer skratta åt mig sen ![]()
Magda... tror tjej iaf
sen kanske jag kikar fel el annat men tjej är vad jag tror
... nu plockar jag bort dina bilder ur mitt galleri ![]()