Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Magda.. ja göör det jättebra idé ju!!

Åhh jag är så glad förresten, fick hem min BB active och överdraget till.... den var nästan helt oanvänd, hade jag inte vetat att den var beggad då hade man aldrig trott det heller, den var heeelt felfri och skitsnygg!! ihh så kul det kändes

Idag känner jag knappt bebi alls, o hittade inte hjärtat med min ultramega skit piss doppler... åhh trista tankar som kommer fram... MEN nu är det ju så att har man hört hjärtat innan och sett lillskiten på UL o allt var perfekt så måååste det vara det... *bankar demonerna i skallen*

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Jaz... jo jag försöker tänka positivt för riskerna är ju ändå väldigt små just nu ju så *bort dumma tankar*

• Hannnas

Jaz.. jag ska träffa min läkare runt v20 (har ej fått tiden än) och då ska vi kolla upp trombocytvärdet mm TROR att jag ska äta dem till v36 men än vet jag inte säkert Vad sa din läkare?

• Hannnas

Magda.. jag tolkar det som att den sista trimestern får du ingen sjukskrivning OM han inte omformulerar sig... för det där kommer säkerligen FK att gå loss på tror jag... så, antingen nytt sjukintyg sista trimestern, eller HP eller FP.... tolkar jag det som iaf

• Hannnas

Jaz.... hon kanske inte sa allt heller, för visst ska du träffa henne fler gången under gravven?

• Hannnas

Jaz... guud vad spännande att allt är på G nu denna gången är det annorlunda än sist och det kommer definitivt att sluta annorlunda

• Hannnas

Magda... tror inte det kommer bli några som helst problem med HP för din del men jag tror att du ska fundera på att skicka in ansökan redan nu för att vara säker på hur situationen ska tas tycker jag...

Har precis fått tillbaks den del som chefen ska fylla i idag han är en pärla... hoppas jag får full HP

• Hannnas

Jaz... huuuga... usch... men du är ju modiga Jaz ju

Magda... ja jag måste det eftersom flera slutar samtidigt och det är dags att planera sommaren nu... o OM jag får full HP kommer jag ju sluta redan i Juni ju o det är bara 3 månader dit

Det tar ju dessutom lite tid för FK att handlägga, har man otur kan det säkerligen ta upp till 8v el nåt

• Hannnas

Magda...  2v kan du absolut vänta... det behöver ju inte gå trögt på FK... o söka HP tycker jag du ska göra oavsett faktiskt.. fall i fall liksom ....

Blanketterna finns att skriva ut på hemsidan, kom ihåg att det ska vara ett ex som du ska fylla i och ett annat som din arbetsgivare ska fylla i... Sen ska dessa kompletteras med moderskapsintyget som du får från BM

• Hannnas

Jaz.. hört att flera som jobbar inom förskolan inte får HP, fattar inte varför, det är ju minst om inte mer ansträngande än många yrken inom vården där det beviljas Skrikandes

Du har inte lust att ta upp frågan om doser i den där tråden Jaz? orkar inte lägga mig i där men det kliar i fingrarna

Svar på tråden Pladdertråden!