Pladdertråden!
Åhh FREDAG imorgon!!!
underbart! Oxfilédagen
.... osså ska jag laga en smörgåstårta som ska stå till lördag o gotta sig ![]()
Snart ska jag ner på stan o fika, fudgekaka!! mmmuuuuuuuuums!!!
Åhh FREDAG imorgon!!!
underbart! Oxfilédagen
.... osså ska jag laga en smörgåstårta som ska stå till lördag o gotta sig ![]()
Snart ska jag ner på stan o fika, fudgekaka!! mmmuuuuuuuuums!!!
Magda.. meeeen ska du verkligen vänta med det till maj.. när du kan få det snart
det som är så GOTT.. du kan ju göra en annan variant bara om du inte vill att det ska bli lika.. finns ju verkligen HUR mkt som helst att göra ju
varm el kall, skaldjur el kött mm mm
mmmmm
Jaz.. du får allt köpa en Bugga
vänja dig lite vid dem bara
... åk o kläm på dem lite så lovar jag att du är omvänd
hihi
Jaz.. gör det
tror du kommer välja den om du bara får känna lite o jämföra
hihi... mkt pengar dock men bra andrahandsvärde mm mm i sin tur
haha jag låter fan som en försäljare
![]()
Mooorron tjejjer
Nu är alla papprena ivägskickade till FK ang HP
*pust*
JUSTer.. underbar mage *pussa* ![]()
Thezz.. japp, fick det på posten igår
Magda.. bra
alltid bättre att ha en extra utväg ![]()
Lurkis... var det ViFöräldrars tidning?? prenumerar du för det nya nr är inte ute i butik än... o faasen att inte buggan var med *morr*
Thezz... moderskapsintyget skrivs det inget på i stort sett, mest ett pappar som bekräftar BF datum och detta papper kan man ju få när man vill efter rutin UL
Min arbetsgivare har skrivit en liknande blankett som jag, han har fyllt i alla kryss som jag önskade (omplaceras är omöjligt mm mm) tunga lyft mm + att istället för att skriva i de sista rutorna så skickade han en bilaga med lagar från SSI ang joniserande strålning och gravida
Fråga på du
det är verkligen en djungel ![]()
Kick.. jo men den är väl inte i butik nu väl
... det ska ju komma ett test till utöver det i Amelia som kommer i april.. jaja det ordnar sig
Nu ska jag ner o fika ![]()
Kick.. Jaaaaa
men alltid kul att läsa tester ändå
Thezz... jag skrev jätteutförligt på mina papper, värsta uppsatsen
tänkte att det är bättre att skriva för mkt än för lite
Tror inte det kommer bli några problem för dig att få HP, de flesta inom vården har ju lätt att få det ![]()