Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Kick.. uscha...

Magda.. vaad??

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Thezz.. jo det har jag med, kanske inte i samma bredd som du, men det är ju ingen som vet vad joniserande strålning el nuklear är Men skriv litet och utförligt , få med så mkt av det "jobbiga" som möjligt, om ni har små lokaler, möjlighet till vila el annat mm mm ...

• Hannnas

Bel.. får ni ingen "utbildning" på er FK?? Jag ska på min den 19:e mars...

• Hannnas

Bel... bara att kolla på FKs hemsida ju för din kommun så anmäler man sig via nätet

• Hannnas

Magda.. okiii .... ja du känner din höna bäst (el är det Micke som gör kanske hihi) så det är säkert som du tror tror du att du har lösningen på "problemet" då?

• Hannnas

thezz... myysigt o grattis till v12 förresten fatta att det fungerar för oss denna gången känns ju helt overkligt...

• Hannnas

Mina boobs ömmar inte det minsta längre har ju iof inte ömmat så väldans mkt innan heller men ändå allt är borta ... Ooooont o ena ljumsken idag säkert ett skitligament... Men vad man önskar man var i v28 o då visste att bebis levde....

• Hannnas

Ja lite tunga är de allt... men inte ömma iaf skönt det

Magda... KUL med bröllop!!! Åhh jag o Anders efterlyser nu bröllop i vår bekantskapskrets vill ju gå på bröllop så kul!!

• Hannnas

Thezz.. jooo jag hämtade den igår kan ta en bild ikväll o lägga in imorgonbitti kanske är sååå nöjd måste bara hitta ett par skor innan jag kan börja använda den oxå

Lurkis... mm misstänkte det synd att buggan inte var med, hade hört ryktas om att den skulle vara med i det testet men icke tydligen, synd.... Vad funderar ni på för vagn annars då? o vilka hade fått bra betyg i det där testet?

Svar på tråden Pladdertråden!