Pladdertråden!
Bel.. värm vatten o ställ in i små grytor i frysen...
då går det undan ![]()
Bel.. värm vatten o ställ in i små grytor i frysen...
då går det undan ![]()
lurkis.. ooooops då .... kanske inte det bästa... när jag unnar mig för mkt blir det ofta av lök o vinäger nuförtiden ![]()
Lättja... inboxar inte dig mer, du vet att jag är med
o du är en PÄRLA som fixar så mycket
![]()
lurkis... vet inte om man kan kalla det enbart svag karaktär... alla är ju sugna på så olika saker... hade jag frossat godsaker i samma mängd som jag frossar sallad (för mig är ju det godsaker av någon anledning) så hade jag garanterat varit överviktig...
Tror inte man ska skälla på sig själv o säga att man har dålig karaktär (även om det ens är så
) utan byta en vana mot en annan kanske??
Jaz.. på vissa ställen har de ju rUL i v14, lkp är väl ett exempel bla...
Lurkis.. men fy faaaaan får sånt
hur kan vuxna människor med att behandla barn så... o du är ju knappast ensam heller... tyvärr... nä du, jag förstår dig faktiskt.. har ju själv varit sjuk tidigare och det är ju en liten liknelse iaf, just det där ang belöningar/bestraffningar med just mag. Att man lägger en värdering i det trots att intellektet säger nåt helt annat... ja du... det är en evig jäkla kamp iaf... men att kunna sätta fingret på la problema är ju den absoluta grunden för att kunna påverka det iaf
![]()
Jaz.. ja det kan det ju vara
men kolla som sagt ![]()
Bel.. här har vi rUL v 16-18 oxå
Lurkis... verkligen verkligen en stooor eloge till din underbara brorsa
måste kännts fantastiskt!! ![]()
Bel.. ja det är skitskumt att de inte använder samma alls faktiskt... men men... o på vissa ställen har man ju t o m 2 rutin UL ju.. fuuusk
o vissa berättar kön, andra inte... suuuck!!
Bel.. nä jag håller med... det är väl för att felmarginalerna fortfarande är ganska stora innan v20 iaf som det kan vara så, hittar ingen annan anledning annars ![]()
Heeej tjejjer
Stressiga fredag
Lättja.. hur ser du att en moderator bevakar tråden?
missK... lycka till idag!!!
Idag har jag inte kännt bebben än
o tycker flytningarna är gulaktigare än tidigare.. usch vad nojjig man blir...