• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • lurksmulan

ae: Det är nog ganska vanligt om man småblöder lite just för att slemhinnorna får sig en törn.

Kickan: Inte ha ångest! *kramar*

• Kickan 84

Mest ångest inför att jag inte kommer bli tagen på allvar, inte få något VUL eller stöd eller något alls!

Stanna där du är! ♥
  • JUSTer

Jag fick en mindre hjärtinfarkt häromdan. Jag satt på jobbet och tyckte det plötsligt kändes varmt. Kollade lite snabbt på utsidan an jeansen.........En stor mörk fläck. PANIK!!!! När jag sansat mig såg jag att det var jeanstyget som förvillat mig. Om man stryker tyget åt ett håll ser det ljust ut och åt andra hållet mörkt. Dåligt sken också förmodligen.

Bara 31 veckor kvar........Skrikandes

Gravid - v. 9
  • lurksmulan

Kickan: Men pröva få ett vul hos spec mödravården först innan du deppar ihop totalt. Har du inte varit i kontakt med de tidigare?
    Hur långt är det till närmsta ställe som har privatgyn då?

JUSTer: Oh vad jobbigt! Dumma byxor!

• Kickan 84

Övik har privatgyn, men ingen trodde att hon utförde VUL på gravida, har dock inte hunnit höra efter.

För att få gå hos spec. mödravården brukar det vara så att man ska ha "goda" anledningar, typ fler än tre mf, förlorat barn sent i graviditeten eller liknande... så jag vet inte, kommer gråta ihjäl mig om de är otrevliga och inte vill hjälpa mig!

Stanna där du är! ♥
  • lurksmulan

Kickan: Ta inte ut nåt i förskott. Ring de imorgon istället så får du svar istället för att slösa energi på att vara rädd och så kanske allt blir jättebra!

• Dulia

Grattis Hanna, lurk och ae till era VUL

Har varit på vattengympa idag och det var så skönt!!

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Dulia

Uppdaterar min vecka

•:*¨¨*:•. Här ska födas bebisar .•:*¨¨*:•.

Believer v24, Bf 17 maj (flicka enligt Marie och mig) Köns UL 26/1
    2007 v24, Bf 20 maj
    Dulia v22, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag trorflicka) UL 14/2. Hoppas få veta kön då
    lurkan v14, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-ul 5/3, köns-ul 4/4
    Magda v12, Bf 10 augusti (flicka tror vi båda, flicka enligt Marie)
    Hanna v12, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda)
    Lättja v10, Bf 31 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v9, Bf 3 september (pojke enligt Marie)
    after eight v9, BF 5 september (pojke enligt Marie)
    Kickan v.6, BF 21 september
    Hemligaärtan v.5, BF 21 september

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Hannnas

Hulliga ni

inne en snabbis bara...

ae.. vul kan INTE orsaka mf!! och det som hände ang flytningarna är ju med största sannolikhet allt glidslem som används på vul-staven... alltså IIINGEN fara!!

jag har ju gått på x-antal vul och det är likadant jämt, känns som man kissar på sigefteråt av slem myyysigt

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

hej hej! å här ha de vari lugnt i kväll! Vi har haft några kompisar här på fika, dom har en dotter som är 15 månader, skitsöt! Sen när dom åkt började jag må tok-illa å fik konstigt ont i magen, tror det är växtvärk. La mig i soffan, då kände jag räkan! Sen fick Micke fixa smörgås åt mig, lyxigt med uppassning ibland!

Nu ska vi ta en dusch, sen läsa lite å sova!

Ängel i himlen och plutt i magen!
Svar på tråden Pladdertråden!