• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • after eight

Tack Hanna och alla ni andra för att ni försöker lugna. Det funkar ganska bra.

Ja, man är ju långt ifrån mentalt stabil.

Men jag kommer ihåg att när jag var där förra gången och gjorde ett VUL för att kolla ÄL så fick jag flytningar efteråt, på grund av glidslemmet. Men det var just att flytningarna inte var vita som gjorde mig hispig. Det verkar inte komma nåt mer, i alla fall inget som går åt det rödbruna hållet. Kan ju hända att det var gula flytningar i går kväll. Som sagt, från och med nu är det BARA vita trosor som gäller!

Jag har haft så extremt konstiga och jobbiga drömmar i natt. Först drömde jag att de gjorde UL på mig och att jag väntade en get, inte ett barn. När jag väntade Isabel drömde jag nästan samma dröm, fast då var det ett rådjur!

Sen drömde jag att jag fick mf och jag ser bilderna framför mig än. Så när jag vaknade tog det en stund att inse att lilla grodan är kvar!

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • MHoof

AE: Usch vilka drömmar!! Tur att det bara är drömmar oxå.

Gomorron alla!

Imorrn är stora dagen D! Bara...31 timmar kvar nu *hehe* och 10 min. Och vecka 25(!!!!) idag....herre min je vad fort tiden går alltså! *hehe* Bara 15 veckor kvar...*panik*

Ser att ni är oroliga tjejer. Ja, man kan ju inte säga så mycket för att stilla eran oro men FÖRSÖK att inte vara så himla oroliga. Försök njuta av det lilla livet i magen ni bär, så gott det går. Allt kommer gå såååå fint

• MHoof

Jo ny magbild i mitt galleri oxå, från igårkväll

• Hannnas

Believer.. vilken häärlig kula man vill bara klappa på den ju

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • JUSTer

Hanna: Jag tittade på dina ul bilder. Vilken söt liten en. Men tog de inte nån bild på den andra, eller den kanske gömde sig? Flört Jag menar, Marie har ju sagt tvillingar.

Gravid - v. 9
  • MHoof

*hehe* Börjar känna mig stor som en flodhäst men det hör väl till antar jag. Vill bara att den ska komma ut nu så man kan börja träna och gå ner i vikt och använda sina vanliga kläder och allt det där...bla bla bla
    Kollade in dina UL bilder...SÖT bebbe där inne

• Hannnas

JUSTer... haha skulle bli myyycket förvånad om det dök upp en till på stora UL sen nä han var väldigt noga... försökte få bra bilder att mäta på men det var svårt för hon sprattlade så

Believer... vårt lilla spöke

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • JUSTer

Beliver: Vilken fin mage (vill ha). Men det där kan nog inte räknas som flodhäststadiet ännu. När du är i v 35 kommer du att sakna din lilla söta 25-mage

Gravid - v. 9
  • after eight

Vilken fin mage Believer!!

Jag kanske får börja kalla lilla grodan för geten. Stackarn! Fundersam

Kroppen är allt en bra konstig manick!
Svar på tråden Pladdertråden!