• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MHoof

Just: *hehe* Ja det stämmer säkert...Den är ju inte ivägen...än

AE: Ja...get eller groda, spelar nog ingen roll Man drömmer ju som sagt helmysko när man är gravid...

• hemligaärtan

Uppdaterar min vecka.

?:*¨¨*:?. Här ska födas bebisar .?:*¨¨*:?.

Believer v24, Bf 17 maj (flicka enligt Marie och mig) Köns UL 26/1
    2007 v24, Bf 20 maj
    Dulia v22, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag trorflicka) UL 14/2. Hoppas få veta kön då
    lurkan v14, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-ul 5/3, köns-ul 4/4
    Magda v12, Bf 10 augusti (flicka tror vi båda, flicka enligt Marie)
    Hanna v12, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda)
    Lättja v10, Bf 31 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v9, Bf 3 september (pojke enligt Marie)
    after eight v9, BF 5 september (pojke enligt Marie)
    Kickan v.6, BF 21 september
    Hemligaärtan v.6, BF 21 september

• hemligaärtan

Grattis Hanna, ae och lurkis till att VUL/UL gick bra! Måste nog också boka tid för VUL nu när jag hört era berättelser!

Sjäkv tittar jag bara in en kort stund för jag är hemma med en dunderförkylning idag. Är så stressad just nu med allt på jobbet o badrumsrenovering som sätetr igårn på måndag, nytt jobb o grav så det är nog bra för mig att vara hemma en dag.

• hemligaärtan

Nu har jag tittat på Believers mage också - så fiiin!

Och Hannas lilla pyre i magen - får en tår i ögat!

• Dulia

God morgon!
    Idag är jag hemma med dottern eftersom dom har planeringsdag på hennes dagis. Det var längesen hon och jag var hemma och båda var friska så det ska bli kul idag

Bel, vilken fin mage du har!! Jag håller med JUSTer om att det där nog inte kan räknas som flodhäststadiet än

ae, jobbigt att drömma om mf men skönt att det bara var en dröm.

Sen måste jag bara berätta om min söta dotter. Igår kväll när hon skulle sova så låg hon och jag i sängen. Vi låg vända mot varandra och vi låg tätt, tätt. Så strök jag henne över håret och sa: Godnatt mammas lilla dotter. Då tog hon ut sin napp och gav mig en puss Jag blev helt varm i hjärtat!!

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • JUSTer

ae: fick du med dig nån bild? Jag är ju i samma vecka som dig, typ...... väldigt nyfiken.

Kollade lite på dina bilder för att hitta nån bild, men det fanns ingen. Däremot får du lite bakläxa Flört, bilderna på Isabell är på tok för gamla. Uppdatering krävs!!!! Hon är så gudomligt söt

Gravid - v. 9
  • JUSTer

Dulia: Åhhh, vad mysigt. Får vi se nån bild på henne nån gång?

Gravid - v. 9
  • MHoof

Dulia: Åh va gooosigt! Nu längtar man ju ännu mer. Vilken kärlek!!

• Dulia

Om ni vill se lite fler bilder i mitt galleri än dom som visas för alla så är det bara att säga till. Jag är lite hemlig pga mitt jobb.

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
Svar på tråden Pladdertråden!