• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

tjohooo.. kikar in en kortis innan hemgång äntligen freeedag ju

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Ha en underbar fredagkväll tjejjer

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

blääääÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!! Varför ska illamåendet bli värre nu för! Skrikandes Det hade ju nästan gått över! *suck* Jag som hade planerat mysig fredags-middag å allt. Åt juiofs gå mat,men det är ju inte lika gott när man mår illa.

Ska på café i kväll me några kompisar. Får se om jag vill ha nått, en god smörgås kanske. Micke har pratat om semlor i flera dagar. Vi skulle ta en dusch innan middan, mådde jätteilla då eftersom jag inte ätit på ett tag. När han började prata om semlor höll jag på att kräkas, allvarligt, tur jag inte kräktes i duschen!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Kickan 84

När började du må dåligt Magda?

Stanna där du är! ♥
  • MagdaA

Började må dåligt på bim-3, därför va jag nästan säker på jag var gravid innan jag testade. kände igen illamåendet från förra graviditeten. Sen blev det värre i vecka 6 ungefär, var jobbigt i 4-5 veckor, sen började det avta, nu har det blivit värre igen.

hur mår du Kickan?

• Kickan 84

Jag mår inte illa alls... går in i v. 7 i morgon.

Frågan är hur "sent" det kan börja... snarare...

Stanna där du är! ♥
  • MagdaA

Kickan: förra grav mådde jag bara illa ibland, tror det började kring vecka 7-8 nån gång. gick över efter 4-5 veckor, så då var det inte alls farligt.

NEJ, nu ska vi åka. KRAM

• Kickan 84

Tjejer: Hur mkt är det normalt att brösten växer i början egentligen?

Mina väller redan ur BH:n, lite orolig över hur detta ska sluta!

Stanna där du är! ♥
  • MrsMurphy

Jag har gått från b till c redan... Min mormor hade a i sin ungdom och efter 4 barn hade hon dd...

Går allt för lätt blir man fort dum...
Svar på tråden Pladdertråden!