Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Dulia.. ihh så myysigt

Ligger jag på rygg kan jag ibland känna att det bubblar till, inte gasbubbel utan nåt annat.. pirrar lite o lixom bubblar.. svårt att förklara.. hoppas sååå att det kanske kanske är bebben som ger sig till känna isf är det ju fantastiskt!!

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

ae.. du kan med GOTT samvete hoppa över träningen

Personlig omvårdnad

• Hannnas

Believer.. ihh så spännande med köns UL jag ska boka tid för vårt könsUL efter vul:et nästa vecka när vi får reda på om det är lönt ska även våga mig på att boka tid hos BM då

ae... frukt frukt frukt!!! Tamarillo har jag frossat i, nu är det svarta oliver gurka utan skal doppat i liite örtsalt *mums*... o apelsinjuice... o ang viktnojjan.... den KAN faktiskt sluta, man kan faktiskt få det att försvinna jag looovar

• Hannnas

ae.. jag vet vad du menar.. men tro mig.. man kan bryta kontakten helt.. visst kan man tänka på det ibland men då på ett annat "avstånd"... men det GÅR att få bort till fullo... tro mig

• Hannnas

Bel... jo jag tror att de är lite kinkiga med att berätta här i Borås... och sen kan man ju alrig säga säkert så tidigt som i v18-19... är ju ändå en ganska stor felmarginal.. bättre att göra det senare

Jag fattar inte hur hon kunde säga så till er att HON inte tyckte man skulle veta... varför det lixom?? finns det någon anledning annan än personlig att inte veta???

Hur många här inne kommer göra köns-UL??? Jag o Believer... mer?

• Hannnas

lurkis.. skriv in det på listan på din rad så vi kan hålla koll på dig

• Hannnas

lurkis.. ja varför inte det är ju så spännande att följa o datumar o sånt glömmer man så lätt annars

Believer.. nåde den som yttrat sig så till mig jag hade blivit rasande ... o jo, man kan ju både bli framflyttad o bakåtflyttad.. oavsett vad man sett på vul tidigare t o m... +/- 2v säger man väl?

• Hannnas

Believer... slösa aldrig energi på idioter (får man säga så )... det är ju helt upp till var o en ju

Jag tycker själv att det ska bli jättekul att veta VEM man väntar på... att det inte är en "den".. jag tycker det känns roligare att handla om jag vet vem jag handlar till ju sen kommer jag ändå vara könsneutral, för det är min grej, men just att det blir en liten person på ett annat sätt för mig

• Hannnas

Dulia... jag är övertygad tills motsatsen bevisas att det är en tös i min mage

• Hannnas

Magda.... maaaaaassor vi pratar bl a könsUL... ska du göra ett?

Svar på tråden Pladdertråden!