Pladdertråden!
Kick... jo iof.. men jag känner bara att jag inte orkar... fan måste ju komma från jobbet någon gång ... nä jag vill inte..
Kick... jo iof.. men jag känner bara att jag inte orkar... fan måste ju komma från jobbet någon gång ... nä jag vill inte..
Kick
oroa dig inte... inget att göra ändå ju... o det är ju vanligt med blödningar OM det skulle ske... nu har jag ju bara blött samtidigt som en blödande nr2, o det finns inget blod inne i hönan... det som fanns fanns i yttersta... o jag blöder ju inte.. har bara haft en knasig slemgrej...
Jag känner iof inombords att det kanske är knas, men det kan ju bero på att jag inte fått annat än mf... jag vet ju eg inte hur det är att vara gravid hela vägen...
thezz.. heej gumman.. trist med magsjuka.. du tror inte att det är grav.illamående då ![]()
thezz.. blääk det lät läskigt *stackare*... är det bättre nu då?
thezz... ja alla mina sympatier har du iaf *krama*... fy sjuttan... hur är det med räkan i magen då ![]()
thezz... nä iof, det är ju tidigt o du har ju fullt upp med att vara sjuk så
...
Morron ![]()
JUSTer... näpp inget mer har hänt
*puust*... har bara en massa vita/genomskinliga flytningar o dt hade jag ju inte haft om det hade varit mf på g
... så det var säkert ett ytligt blodkärl långt ner i hönan som sprack (pga trombylen kanske) el nåt annat skit ![]()
Dessutom slickade jag Nicklas igår
... så illamåendet har inte gett med sig, tvärtom..
Tack sötnosar
... usch.. vill ju inte oroa er
...
Nä fy sjuttan asså... hatar denna olustiga känslan... fy... vågar knappt göra nr2 mer
...
Hur mår NI då??