Pladdertråden!
Kick... du vet.. när man är rejält förkyld... som en större ÄL slemma o mer kompakt i både färg o form...
Kick... du vet.. när man är rejält förkyld... som en större ÄL slemma o mer kompakt i både färg o form...
Kick.. jo jag hade lite så runt BIM oxå men sen dess har det inte varit sånt ju
Äsch.. vet inte det är kanske ingen fara men det känns inte bra i hjärtat.. vågar inte vara glad lixom...
Jo jag har varit väldigt nysig senaste dagarna
... vul:et är inte innan nästa vecka och ombokar jag det så blir det inte "min" läkare som kan ta emot ju...
torsdag... suuuck
kanske ska ställa mig in på att jag inte ska bli mamma ![]()
haha oj då.. jag ska ta det luuugnt ![]()
Lättja.. jamen... orolig ju ![]()
Nä det FÅR det bara inte göra.... har kännt efter lite igen... o inget blod som jag kan hitta iaf.. ska sluta oroa er nu... men själv kommer jag nojja lite inombords... OM det inte kommer nåt blod på ett par dagar så ska jag sluta...
Lättja.. nä det får det inte men jag har "onda aningar".... så är det bara... men men... skit i det nu ![]()
Kick.. jag orkar inte känns det som... jag vet inte... kommer det blod el nåt så gör jag det men inte annars...
Kick... vet inte... känner mig bara som en pest... sen har jag ju kvar alla symptom så.. äsch jag vet inte.. vill inte att någon otäck brud ska kika mig mellan benen bara
o är det ett mf kan jag ändå inget göra..