Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Vet ni.. jag blev såå himla rädd nyss ... var på toa o gjorde hrrmmm nr2... o jag blöder ofta lite lätt tyvärr (sån där trist hemor.) o när jag torkade mig så såg det ut som att det kom från hönan allvarligt så gjorde det det!! färkst o rött o blandat med flytningen!!!! fatta att mitt hjärta stannade!! hysteriskt börjar man ju torka längre o längre in.. men längst in fanns nada spår av blod o tappen känns hel o slemmig som den ska vara.. måste varit ett ytligt kärl som spruckit i mynningen el nåt

Såå rädd man blir gissa vem som kommer torka sig på toa en gång i timman nu

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Lättja.. fan asså.. skrämmer ju slag på en.. o jag har aldrig fått "fram" blodet förut torkade mig flera gånger o det kom blod i flytningarna men när jag hade torkat bort det så var det inget kvar.. o kände ju som sagt på tappen o då var det "rent" så att säga

• Hannnas

Nä asså så här har det aldrig varit vid tidigare mf.. då har det alltid alltid börjat brunt.. o när det är färskt och tappen är helt stängd o det inte är nåt blod där så måste det ju vara något annat... eller hur??

• Hannnas

Lättja... ja jag är ju inte säker det är det som är det värsta!! men det finns inget inuti hönan... men det fanns utanpå så att säga

• Hannnas

Kick.. hoppas du har rätt... Trombylen gör ju att jag blöder lite lättare ju så att det skulle vara ett kärl är ju troligt.. fan jag orkar inte annars

• Hannnas

*torkade mig, flytningarna vita/genomskinliga*

• Hannnas

åhh men man blir ju helt nojjig nu ju Skrikandes känns inte som att nåt är fel men det STÖÖR mig verkligen...

• Hannnas

Kick... vet inte exakt men fram till v36 el nåt.. vet ej exakt..

• Hannnas

Believer.. sex?? vad är det??

Kick.. det gör att funktionen i moderkakan förbättras, ingen risk för proppar där m a o sen är det ju bra mot havandeskapsförgiftning med, Dulia tar det mot det..

• Hannnas

ae.. joo men de har så ont om tid oftast o jag vill inte rusa upp i onödan heller.. har ju tid nästa vecka..

torkade mig nyss o det var vitt o fint ... ska inte kolla på en timma nu

Svar på tråden Pladdertråden!