Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Magda.. har ni egen ladugård med djur oxå??

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

ae... den här dagen har varit förfärligt jobbig.. mår så jävla illa rent ut sagt ...

Jo jag tycker oxå det känns långt till torsdag... det är ju våran dag .. men det kommer gå fort... ska bli så skönt med helg nu bara... slippa gå upp tidigt o slippa vara representabel

Hur är det med ditt illamående?

• Hannnas

Morron tjejjor...

ae... morgonillamående vet jag vad det är fy sjuttan... och ja, det känns ok att må illa särskilt när man vart så orolig där ett tag... men fy så jobbigt....

Vi var o handlade efter jobbet igår.... när vi stod i kön var jag tvungen att rusa ut till bilen som stod mitt på parkeringen o kräkas... tuuur att jag hade en påse med mig Generad pinsamt var det iaf...

• Hannnas

morron ae

jo, katterna väcker oss tidigt o är jag vaken så börjar jag må illa

• Hannnas

Dulia & Magda... ajajaj låter inte alls som ni har roliga puppor ... o Magda.. ang knölar, så om du känner knölar i nuläget så är det ingen fara som regel, alla körtlar som växer du vet... annars ska man ju alltid känna på sina boobs

• Hannnas

Magda.. fy så läskig den låter... ja knölar på bröst är kul att snoka reda på så länge din inte sitter på ens egna el någon man gillar... huga

• Hannnas

thezz.. nää .. är det magsjukan som inte ger sig?? o hur går det med spottarna?

• Hannnas

thezz... förstår din känsla... när man nästan hellre får mf så man kan börja om eftersom det inte känns "på riktigt" o man har inget hopp... men jag tycker ändå du ska åka in sen o kolla dig... du måste ju få reda på vart blödningen kommer ifrån ju... *krama*

Svar på tråden Pladdertråden!