• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Dulia

Jag har redan en Brio Nova men mjuklift som bebisen ska få ha första tiden. Måste nog ta kort på den nån dag och lägga ut i galleriet

Jag har 35 min kvar att jobba och jag har inte fått något gjort idag Jag förstår inte hur jag kan ha gått en hel dag utan att göra något!!

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • numberone

Bel:

Ja just det, den är jätte fin!!!

GråterGAAAAAAaah nästa vecka får jag svaren men då kan det ju nästan fan kvitta, är så jävla trött på detta nu!! sitter å små bölar och tycker synd om mig själv.... tisdag skall jag ringa...Skrikandes

Kommer det någon gång att bli vår tur?
  • Hannnas

missK... ja brun bas hade varit en dröm, älskar alla choklad, latte o vita toner...

hihi vi har ganska olika uppfattning om vad "rejäl" vagn är skojsigt

Vet ni, jag är redan hemma känns lyxigt har någon form av "håll" i sidan sen ett par timmar tillbaks oxå, skitstörigt...

Magda.. bra att kolla BT regelbundet

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • snöstjärna
    Hannnah:
    ja tänk va fint med en brun bas .. å med en rosa fleece eller ljusblå eller varför inte latte eller vit.. oh. Men en brun får vi nog drömma om.

Men svart, eller demin blir det nog ;) Hoppas de inte höjer priset på demin bara ...
    Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • Hannnas

missK.. jorå.. de har höjt på denim... vet inte vad de olika delarna kostar för sig men om man köper hela denimvagnen så kostar den 9300 har jag hört.... köper man bara denimbas så blir det säkert lite billigare men ändå lite mer än vanliga priset...

• lurksmulan

Suck och morr.
    Jag får ju sammandragningar så fort jag går det minsta fort nu och backen till Labans dagis är från helvetet! Jag menar, skulle djävulen stå ovanför den och flina skulle jag inte bli ett dugg förvånad.
    Sen när vi skulle tillbaka ner igen gick allt bra tills vi skulle över vägen och Laban vägrade hålla mig i handen. Precis då kom bussen så jag var tvungen att bära honom och springa kanske 15 meter till bussen. Väl på vägrade Laban sitta ner så han skrek som en idiot och spände sig som en fjäder så att det inte gick att sätta honom ner. Satt på huk brevid på golvet och försökte lugna och hålla i medans hela bussen stirrade.
    Gissa om jag hade sammandragningar och tokont i ben och rygg när vi kom av!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Kickan 84

Tror Denimtopp-set skulle kosta 1200 eller 1400 kr. Basen vet jag inte.

Stanna där du är! ♥
  • MagdaA

precis ätit middag, nyt recept, riktigt gott. Men Micke fick peta bönor! hihi! nyttigt ju! men han är lite anti sånt...

Kliar på min mage! Bler som har så?

Nu ska vi städa! Micke får dammsuga, jag torkar golven, inte lika jobbigt!

lurkan: ojdå! lät jobbigt det där! hoppas det känns bättre nu!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

thezz.. kraaaqm

lurkis... fy sjuttan så jobbigt det lät morrar med dig...

Svar på tråden Pladdertråden!