• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Kick...  jo jag vet inte om det går bara.. vi ska ju till henne en viss tid... o hon har säkerligen förväntningar... hoppas jag får slå mig ner i en soffa o se på let´s dance bara.. då kan jag koppla bort det mesta.. problemet är att jag somnar så fort på fredagar.. o A fattar inte riktigt tror jag hur det är...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Hanna: Okej, jobbigt läge! Men man brukar ju vara ursäktad som gravid!

Stanna där du är! ♥
  • MagdaA

Hanna: nått speciellt med den 6:e aug eller? japp! nu skiter vi i äl-datumet, inte så viktigt endå. huvudsaken att räkan blev till juh!

jag är också trött! men samtidigt skulle jag vilja göra nått kul... funderade på å gå på bio, men jag får så ont när jag sitter för länge i samma ställning. kanske hyr en film i stället. sugen på fruktsallad... får se vad det blir.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

nästa besök, den 6/3, det blir både "vanliga" kollen och rutin-ul samtidgt.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • snöstjärna

Har sovit en stund jag ;)

Nu ska vi åka till Hudiksvall å hälsa på vänner .. blir borta hela helgen..
    Åh jag ska gå på "stan" å titta på BÄÄÄÄBISSAKER!! ;))) *lycklig*

Ha en fin fin helg allihopa!!

*kraaaaaaamar*

Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • Hannnas

Kick.. haha ja du.. det var samma person som frågade om det var nåt fel på mig o A så jag tror inte hon fattar såå mkt.. dessutom är hon uppe i sitt just nu då hon ganska nyligen klivit "ur garderoben"

• Hannnas

Härligt missK ha en bra helg du med

• Kickan 84

Hanna: Blaha!

Aha, sånt kan vara påfrestande. Har en kusin som gjorde det för några år sedan, var verkligen uppslitande för alla, särskilt med tanke på att hennes familj är väldigt strikt religiösa.

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick... kan ju säga att detta inte mottogs särskilt positivt från deras familje heller som oxå är religiösa herreguud... själv fattar jag inte HUR man kan vara emot sånt men men det är ju en annan diskussion...

• Kickan 84

Hanna: Nej, det var jättehemskt faktiskt, faster ringde pappa, grät och sa att Gud bestraffade dem, typ... det är ju faktiskt helt GALET!

Näe, kan väl inte påstå att jag FÖRSTÅR det helt och håller eftersom jag själv inte skulle kunna tänka mig det ens en gång, men jag respekterar det absolut och tycker att alla människor förtjänar kärlek, i vilken form det nu än må vara.

De gifte sig förresten 2005, jättefint bröllop!

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!