• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

magda.. menar du den 6:e?... nä jag tycker det är ett fiint datum bara o kul att bli flyttad åt det hållet ju

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • snöstjärna

Hannnah:

Tack fass-hanna ;)))

Nu ska jag gå å ta en alvedon! ;)

Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • MagdaA

Hanna: okej. Ja, åt det hålet gör inget! sa ju bm redan från början. eftersom jag har kort cykel så sa hon att då brukar man bli flyttad åt det hållet.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

kollade bltr idag, 135/70. är det okej? sköterskan sa det iaf. hade 120/65 förra gången.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Magda.. ja själv tror jag att mitt bf-datum kommer bli flyttad åt andra hållet jag men kanske inte så mkt... bara en känsla

Nä nu måste jag lämna er underbara

Ha en trevlig fredag kväll!!

• Hannnas

Magda.. helt OK men ska inte stiga så mkt mer.. men helt OK gränsen för högt tryck brukar man dra ungefär vid 140/100

• Thezzizen

Jag är lite nojig nu, tänk att man ska bli det när man äntligen är gravid och har gått längre än nånsin tidigare... Att om om om jag går hela vägen o det blir en bebis så vill jag verkligen att det blir en septemberbebis och inte en oktober bebis. Varför? Ingen aning, men löjligt är det..

Tänk om jag fått 1 maj som det var tänkt, kkunde ju inte bli bättre.. *suck*

Magda, blodtrycket är helt okej,,,=)

• Dulia

God morgon!!
    Jag hade Bianca i knät när jag öppnade pladdertråden och det första hon såg var Thezz katt så hon satt här och jamade i mitt knä

Igår hade jag lite obehalig känsla i magen. Jag tror att det var MrBean som sparkade så hårt så det kändes väldigt obegaligt. Första gången som jag ville att h*n skulle sluta.

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Dulia

Glömde en sak. Ni som kan det här med blodtryck. Är det mest undertrycket man kollar på? I onsdags hade jag 110/70 och igår hade jag 130/60 (fast då kom jag direkt från bussen). Jag brukar ligga på 120/80 men jag tror att Trombylen sänker mitt blodtryck något.

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
Svar på tråden Pladdertråden!