• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

hemma från stan. helt slut! va på stan 30 min, effektiv! gjorde mina tre ärenden, sen klar! åkte ut på granngården, köpte mat åt kaninerna, får ju inte bära tungt, men han i kassan var snäll å bar ut säcken åt mig. sen på coop, handlade lite gott till i kväll, hemma nu. Får så ont av att gå, inte skönt alls, å av att sitta i bilen också...blä! Men, nu är jag hemma! Nöjd å glad för jag hittade det jag sökte på stan!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

ny magbild i galleriet. vet inte vad ni tycker, men enligt mitt eget öga har det hänt endel på sistone, än om det kanske inte syns på bild. Är 1 vecka mellan bilderna (14+0 och 15+4) blev ju flyttad 4 dagar, därför det inte stämmer riktigt.

• lurksmulan

Jo det syns Magda. Jättefin mage!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MagdaA

lurkis: tack vännen! har du lagt ut din senaste bild?

• lurksmulan

Naaaaj det har jag inte hunnit med, och det är nog kört nu också. Det pratas om att gå ut och göra snökaniner hör jag i bakgrunden...

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MagdaA

haha! snökaniner! mysigt! ni kan komma hit, då kan ni få några riktiga kaniner!

• MrsMurphy

Puuuuuuuuuust!! Man ska inte underskatta en 4, 8 och en 10 åring! Vilket jävla humör dom kan dra till med! Varit ute och byggt snögubbar och haft snöbollskrig nu! Jag har åkt på jättemycket stryk men det förtjänade jag nog! Oskyldig

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • zagolik

Det syns skillnad på din magis,Magda Så kul!

2007-Here we come!
  • JUSTer

Har inte lagt ut nån magbild ännu men funderar på att lägga ut snart. Men när jag tittar runt så har många bilder typ "min mage innan graviditeterna". Jag letar febrilt efter mina innan-magbilder men kan inte hitta några. Mycket konstigt !?! Flört

Gravid - v. 12
Svar på tråden Pladdertråden!