• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Thezzizen

Morron tjejer...

Dulia... vilken söt liten tjej du har =)..

sch ja har ock´så obehaglig känsla i magen, nu är de mest hela tiden. Jag som alltid fördömt de som tycker magen svullnar.. Vad är det för skitsnack egentligen. Men va fasen den måste vara svullen , vad är de för konstig känsla egentligen. Känns proppmätt och fruktansvärt obehagligt att ha ngt som sitter åt. Ska på besök hos släkt idag, får bli kjol, jeans är inte te o tänka på...*suck*

Dulia, man ser till hela blodtrycket och realtionen mellan de båda värdena. Men detär viktigast att undertrycket inte sticker iväg..

• Hannnas

Morron Thezzz & Dulia

Dulia... kan bara hålla med thezz ang blt

Kände min lilla skrutta igår med kan inte varit annat.. känns som någon som fiser under min hud ungefär ... o när jag vaknar på morgonen kan jag t o m SE vart hon ligger i livmodern

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

Morrn hanna..... så du har skaffat dig en fislotta? vad skänt att ha ngn att skylla på eller hur ? Spännande att du kan se.. Jag önskar jag var sådär smal igen från början så man kunde se ngn liten bula el så, men just nu känner jag mig som en ballong... Måste juvara gravtecken eeller hur? o inte chips o annat onyttigt ..

• Dulia

Oj obehagligt är visst väldigt svårstavat för mig idag

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Dulia

Hanna, var härligt att du känner av lillan redan nu!!!

Thezz, ja man brukar bli väldigt svullen ett tag och det är ett gott tecken att du svullnar upp

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Thezzizen

Hanna, vilken övergo kisse du har i din pres.

Dulia.... det låter hemskt att det ska vara positivt att vara svullen. men kan inte tänka mig att jag kännt såhär förut... så jag hoppas verkligen. Vill skrika ut för hela världen, men jag vågar fortfarande inte, så det är fortfarande ingen som vet...

• Hannnas

Thezz.. hahahaaaa ja tyvärr kan jag inte skylla allt på "fislotta" ... o jag kan ju säga att jag kunde inte se så tydligt innan heller utan det är först nu i v15 som det är en bula som står upp när jag ligger ner... innan var jag ju mest svullen o det lade sig ner på morgonen och liggande... men nu ser o känner man bulan tydligt

Dulia.. hihi ja det är jättehärligt känner henne inte alltid o inte heller så ofta men när jag känner så är det på kvällarna eller sen eftermiddag helmysigt

Ändå är jag oroligt inför UL:et.. tänk om jag bara inbillar mig o hon inte lever.. ja knäpp är man...

Ska ner på stan idag o kika in nya MQ kollektionen o sen laga mat (hemlagad saffranspasta med vitlöksfrästa oliver och skaldjur )

• Hannnas

Thezz.. ja båda är såå gossiga.. särskilt min katt, charles ... men kl 5 på morgonen vill jag bara hänga dem i morrhåren, sånt liv då..

• Thezzizen

hanna, har du inte lärt dem att sova när matteo husse sover? Det gör mina, ena sängen o andra vid datorn... Sen när matte vaknar så har vi gos innan de är dags att stiga upp... *myyyys*

• Hannnas

Thezz.. haha

Ska skiljas från min brudklänning nu har lagt ut den på BT...

Nu frulle

Svar på tråden Pladdertråden!