Pladdertråden!
JUSTer... ahhh ja jag kommer nog inte köpa därifrån ändå, har sååå svårt med postorder... men tack för tipset iaf ![]()
Lättja... sätter vad som helst på att vi inte har större badrum än er...
JUSTer... ahhh ja jag kommer nog inte köpa därifrån ändå, har sååå svårt med postorder... men tack för tipset iaf ![]()
Lättja... sätter vad som helst på att vi inte har större badrum än er...
Lättja... jo.. jag förstår dig.. men vad tror du om skötbordet då??
Lättja... ja då kan jag inte komma på någon lösning, om det är så att ni ska ha det i badrummet iaf.. ![]()
Mår IIIILLA
...
Lättja.. ja det är inte kul när inget blir som man tänkt sig ju
men duuuu... du/vi får ju komma på lite nya lösningar till detta då
varför kan du inte ha din vagge el öronlappsfotölj t e x??? Finns det inget annat du kan göra dig av med?... o finns det någon plats på väggen i badrummet där du kan ha ett väggskötbord??
Morron Magda & Lurkis
Lättja... ja du, låter som ni får satsa på en kombivagn då iaf...
Magda.. sådana "skåp" finna i jättefina varianter oxå
... mår oxå illa
*tycker synd om oss*
thezz... "får jag".. knäpp fråga... har du fått tid för vul?
Thezz.. trodde du skulle boka tid... ![]()
Nä nu måste jag äta... ses snart ![]()
Believer.. fy sicken läskig dröm
thezz.. jag hoppas såå att du har fel faktiskt... men man känner sin kropp bäst själv.. det som "stör" mig är att du har blött lite hela tiden och testar starkt + fortfarande... det motsäger ju sig lite... jag skulle kolla med vul för att verkligen veta 100% om inte iaf.. *kramar*
ae... usch... trist känsla.. men du, snart är denna jobbiga perioden över, gissar att det är första trimestern som är värst? o karlar ÄR jobbiga nu ju, de kan bara inte göra rätt, hur bäst de än är.. jobbig man är ![]()