Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

JUSTer... ahhh ja jag kommer nog inte köpa därifrån ändå, har sååå svårt med postorder... men tack för tipset iaf

Lättja... sätter vad som helst på att vi inte har större badrum än er...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Lättja... jo.. jag förstår dig.. men vad tror du om skötbordet då??

• Hannnas

Lättja... ja då kan jag inte komma på någon lösning, om det är så att ni ska ha det i badrummet iaf..

• Hannnas

Lättja.. ja det är inte kul när inget blir som man tänkt sig ju men duuuu... du/vi får ju komma på lite nya lösningar till detta då varför kan du inte ha din vagge el  öronlappsfotölj t e x??? Finns det inget annat du kan göra dig av med?... o finns det någon plats på väggen i badrummet där du kan ha ett väggskötbord??

• Hannnas

Morron Magda & Lurkis

Lättja... ja du, låter som ni får satsa på en kombivagn då iaf...

• Hannnas

Magda.. sådana "skåp" finna i jättefina varianter oxå ... mår oxå illa *tycker synd om oss*

• Hannnas

thezz... "får jag".. knäpp fråga... har du fått tid för vul?

• Hannnas

Thezz.. trodde du skulle boka tid... Fundersam

Nä nu måste jag äta... ses snart

• Hannnas

Believer.. fy sicken läskig dröm

thezz.. jag hoppas såå att du har fel faktiskt... men man känner sin kropp bäst själv.. det som "stör" mig är att du har blött lite hela tiden och testar starkt + fortfarande... det motsäger ju sig lite... jag skulle kolla med vul för att verkligen veta 100% om inte iaf.. *kramar*

ae... usch... trist känsla.. men du, snart är denna jobbiga perioden över, gissar att det är första trimestern som är värst? o karlar ÄR jobbiga nu ju, de kan bara inte göra rätt, hur bäst de än är.. jobbig man är

Svar på tråden Pladdertråden!