Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Kick... saker överlag

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Måste bara gnälla lite... fy faaaaaan för att må illa... idag har jag kräkts på jobbet... offentlig äckeltoa... där andra bajsar!! Bläääääk!! Nu har jag mått illa snart 7v i sträck o börjar bli jävligt trööööött...

så... nu känns det lite bättre

• Hannnas

Kick... ja BBn vet jag ju o maxicosin... den ska vi med ha, tycker den känns smidigare än actan som oxå passar chassit... det blir ingen schal för mig iaf, utan kanske en active sele... får prova o känna där med ... men schal ska ju vara bra för ryggen säger de

Anders är så söt... han pratar bara om vagnen o hur mkt han längtar efter bebis ... min sötis

• Hannnas

Kick... ja det är skönt att de är positiva.. ibland för bara men det hade nog varit värre tvärtom

• Hannnas

Lättja... mina patienter som drabbas av plötsliga blodtrycksfall kan känna så... har du kollat det?

• Hannnas

Men Lättja... hallåå hoho.. det kan ju visst vara ditt BT... o även järnvärdet kan vara sänkt, du vet inte vart du brukar ligga?

• Hannnas

Lättja.. i början av graviditeten så "får" man ju en extra liter blod ungefär och samtidigt som njurarna släpper igenom urin snabbare.. visst sänks BT ofta i början... själv ligger jag på 100/50 o det är lite lågt, lite lägre än det brukar...

• Hannnas

Lättjis.. ja jag får helt enkelt komma o kolla tryck o hB på dig då

• Hannnas
    MrsMurphy skrev 2007-01-22 18:56:00 följande:
    Jag får flytta till Borås och bli granne med Hanna! Går allt för lätt blir man fort dum...
    Det ser jag fram emot min man säger att det bara är jag som får sticka honom för att det inte känns något..  kan ju sticka lite i dig med hihi
  • Hannnas

Lättja.. jag hatar oxå läkarebesök o ssk o BMs o likn.... därför ser jag till att kunna mer när jag går dit hehe... i den mån det går vill säga

Svar på tråden Pladdertråden!