Pladdertråden!
Kick... saker överlag ![]()
Kick... saker överlag ![]()
Måste bara gnälla lite... fy faaaaaan för att må illa... idag har jag kräkts på jobbet... offentlig äckeltoa... där andra bajsar!! Bläääääk!! Nu har jag mått illa snart 7v i sträck o börjar bli jävligt trööööött...
så... nu känns det lite bättre ![]()
Kick... ja BBn vet jag ju o maxicosin... den ska vi med ha, tycker den känns smidigare än actan som oxå passar chassit... det blir ingen schal för mig iaf, utan kanske en active sele... får prova o känna där med
... men schal ska ju vara bra för ryggen säger de
Anders är så söt... han pratar bara om vagnen o hur mkt han längtar efter bebis ... min sötis ![]()
Kick... ja det är skönt att de är positiva.. ibland för bara
men det hade nog varit värre tvärtom ![]()
Lättja... mina patienter som drabbas av plötsliga blodtrycksfall kan känna så... har du kollat det?
Men Lättja... hallåå hoho.. det kan ju visst vara ditt BT... o även järnvärdet kan vara sänkt, du vet inte vart du brukar ligga?
Lättja.. i början av graviditeten så "får" man ju en extra liter blod ungefär och samtidigt som njurarna släpper igenom urin snabbare.. visst sänks BT ofta i början... själv ligger jag på 100/50 o det är lite lågt, lite lägre än det brukar...
Lättjis.. ja jag får helt enkelt komma o kolla tryck o hB på dig då ![]()
Lättja.. jag hatar oxå läkarebesök o ssk o BMs o likn.... därför ser jag till att kunna mer när jag går dit hehe... i den mån det går vill säga ![]()