-
Behövs ju inte om du inte känner nåt särskiltnumberone skrev 2007-01-22 19:00:59 följande:Hanna: Jag funderar på om jag borde gå till studenthälsan och kolla mitt blodvärde igen, vad tror du om det? 2007 SKA bli vårt år!!
hahahaaaaa vilka jobbiga patienter vi ärKickan 84 skrev 2007-01-22 19:01:05 följande:Lättja.. jag hatar oxå läkarebesök o ssk o BMs o likn.... därför ser jag till att kunna mer när jag går dit hehe... i den mån det går vill säga .•:*¨¨*:•. är det vår tur nu .•:*¨¨*:•. Samma här! Visste ju mer än min gyn om PCOS! Stanna där du är! ♥
... gissa vem som har barnmorskornas kursmaterial vid sängkanten
hehe
-
Kick... hihi tänk för att jag har det moooaahhaahaaaa
.... mm jag ska "förvarna" min BM innan jag kommer redan när jag bokar tid... jag vill sköta min egen provtagning, jag tänker inte under några omständigheter väga mig där och jag tar absolut inga stick i fingrarna 
-
Kick... jo men det skiter jag blankt i faktiskt... har på tok för dåliga minnen av offentlige förnedrande vägningar sen mina inläggningar ju... aldrig igen!! Nä jag är väl kapabel att väga mig själv annars får det vara...
-
Lättja *asg* nädu... sån mes du är
... jag är rädd tror jag, mitt sätt att visa rädsla är att ta kontroll över situationen... sen finns det hittils ingen som stuckit mig som sticker "rätt" enligt mig så... o kapillära hB värden kan diffa såpass att jag vet att de inte är att lita på så icke...
-
Kick.. ingen kan ju tvinga dig, vården är ju frivillig

-
Kick... blir knappast LPT om du vägrar det iaf haha
-
Kick...nähäää vem kan det vara
hälsa honom 
-
o SF kan ju inte vara så jäkla svårt att ta själv det heller hihi
-
Kick... ja jag nästan skäms idag... A har både fått åka o handla, laga maten till imorgon och tvättar... o är nu o tränar emellan... o jag sitter bara på FL o äter lösgodis

-
ae... det är lite olika på olika ställen tror jag.. här vill de väga en .... HA! blir inget med det...
Kick.. jo det är både skönt o inte tycker jag... för jag mår så skit så jag kan inte ens göra det jag vill... glad att jag orkar sitta här...