• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • jazzy

Ja Hanna jag hoppas att hon går med på det!!!  Ska hänvisa till programmet på kunskapskanalen i fredags.om upprepade mf....tänker tjata & argumentera....

• Hannnas

Jaz... det finns huur mkt studier som helst publicerade på PubMed om detta tror de flesta läkare är uppdaterade, eller borde vara och eftersom det inte är negativt med trombylen under 100mg så är det ju heller ingen fara att ta det säkra före det osäkra

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • jazzy

Annars får jag ta pappas eller beställa på nätet...Glad

• snöstjärna

OH grattis JAZZY!!!

*däckad av förkylningen*

Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • jazzy

tack miss k..

själv är jag såå hostig!!!! får ont i magen när jag hostar!!!!

• Hannnas

Jaz.. hahaaaa du kan ju inte ta pappsens .... o vart skulle du beställa på nätet?

• MrsMurphy

Usch, idag kan man säga att startskottet går för årets mest hysteriska arbetsveckor för mig så jag kommer inte hinna kika här inne så mycket på dagarna. Plus att jag ska örfila lite vett i mig själv att inte bära för mycket men man glömmer sig så lätt.

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • Hannnas

Lättja... man kan ju anstränga sig endel utan att det är någon fara, glöm bara inte lyssna när kroppen säger ifrån...

• jazzy

Nä du har rätt HANNA,jag kan låna av dig!!!Glad
    Hur mår du av dina trombyl??

• Thezzizen

Nu hart det börjat blöda igen.... känns som om den här dagen kommer gå åt helvete...

Svar på tråden Pladdertråden!