• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • snöstjärna

Me too, är så jäkla rädd att jag ska trycka ut bäbis =PP

Hostar som aldrig förr =((

Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • MrsMurphy

Jo. men det sitter ändå en del funderingar efter förra mf då jag bar 800kg block dagen innan... Och idag kommer reaböckerna för uppackning och jag brukar väl släpa ca 5-10 pallar a 800kg eller nåt per dag... Måste skärpa mig och ta det lugnt för jag brukar allt för ofta krascha ryggen också och det är rätt korkat när man är på tjocken misstänker jag. Fundersam 

Jag tror det är skillnad på att bära hem kassar från ica eller packa upp tonvis med böcker så skärpning Lättja! *örfilar mig själv*

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • JUSTer

Thezz: Nej, det här är INTE dagen då allt går åt helvete. *bestämmer* Det här är dagen då allt går bra!!!
    *Kram*

Gravid - v. 13
  • MagdaA

morrn morrn!

vilken natt! Vaknade först alldelens förvirrar av att jag drömt att vi väntade tvillingar! Kom sen på att det är ju min kompis som gör de... somnade om å sen hela morgonen har jag drömt en konstig å hemsk mardröm! hua!

haft ont i magen i natt också, å hela höftpartiet å fogarna...ajaj

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • jazzy

KRAM THEZZ...

LÄTTJA: dags att ses va???
    Finns det nån katalog över bokrean??

• Hannnas

Thezzz... näpp nu bestämmer vi att det SKA gå vägen!!! vul idag ju!!! kl 11!!

Jaz.. jag har inga särskilda biverkningar som jag märkt av Trombylen... mådde ju som värst när jag började med dem så OM jag haft biverkningar har jag inte märkt av det... Det enda jag märkt är ju att jag blöder sååå mkt lättare...

Magda.. ja då är vi två med mardrömmar

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • jazzy

HANNA: ehh blöder vart? om jag får fråga....

• Thezzizen

Usch, jag kommer kräkas i stolen.... Sen ångrar ja mig nästan att R ska med, för om det inte är nåt ska han inte behöva se det..

• lurksmulan

jazzy: Lättja har lovat att vi tre ska luncha nån dag, verkar det okej?

Idag är jag taggad för att ringa och skälla på försäkringskassan. Jag tänker inte ens börja förklara deras idiotiska grejer för jag vill spara på krutet till när jag ringer om en timme. Jag kan säga att jag var så arg att jag kokade igår och att det kvarstår.
    Fast det är jag för det mesta just nu, jag blir sådär vrålförbannad aparg rent ut sagt.

Magda: Det blev ingen banankaka ändå! Jag glömde receptet på jobbet och hade ingen lust att springa tillbaka till affären för att handla.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Hannnas

Jaz.. om jag får sår så har det svårt att sluta blöda, läpparna blöder en hel del, det är ju torrt o vinter men så är har det inte varit förr... näsblod... o vid nr2

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Pladdertråden!