• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • lurksmulan

jazzy: Jag hade för mig det men sen fick jag för mig att du tillhörde Sollentuna-maffian (som halverats nu när Jay flyttat).

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • jazzy

nja,bodde i sollentuna ett halvår för 13 år den....är född här & kommer inte härifrån hihi...
    Vi trivs jättebra härGlad

TESS: hoppas bara hon går det på allt jag vill ha..Fundersam.

• Snart kanske
    jazzy skrev 2007-02-21 09:43:30 följande:
    TESS: hoppas bara hon går det på allt jag vill ha...
    ?? Förstod inte det där riktigt, menar du att du vill en massa saker och hoppas på att hon går med på det?
  • jazzy

TESS: fler ul/vul kommer jag ju få MEN jag vill ha Trombyl oxå..sist var hon dock lite tveksam till det.Så vi får se vad hon säger nu.VÄGRAR GÅ IGENOM ETT MA TILL......

• Hannnas

Jaz.... vet ju att du fick ma i v16, hade du sett bebis levande på vul tidigare då? o vilken vecka hade de små gått bort? flåt igen för att jag är så på..

mår illa

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan

jazzy: Ja då var jag ju ute och cyklade rejält.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • jazzy

Ingen fara Hanna,sist gjorde jag KUB i v 13,då var allt ok...så dom tror att han dog v 14-15..

Du ska inte vara orolig HANNA.....

• Snart kanske
    jazzy skrev 2007-02-21 09:47:12 följande:
    TESS: fler ul/vul kommer jag ju få MEN jag vill ha Trombyl oxå..sist var hon dock lite tveksam till det.Så vi får se vad hon säger nu.VÄGRAR GÅ IGENOM ETT MA TILL......
    Ok, då förstår jag, hoppas verkligen att hon lyssnar nu!
Svar på tråden Pladdertråden!