• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Bel... nä vi tror tjej båda två... men det spelar som sagt ingen roll vad det blir, men blir kanske lite förvånade om det blir en grabb

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • MHoof

Hanna: Ok...åh va kul Jag visste att vi skulle få en flicka...kände det så starkt!

• Hannnas

Tess.. vi vill båda kolla och ska göra det i göteborg runt v28 i maj

• jazzy

hANNA: tänkte vi oxå göra....*längtar*

Lycka till THEZZ

• Hannnas

Tess... ja jag ser bara fördelar förstår inte alls argument som "det är som att öppna paketet innan julafton" mm nä det känns som att man får möjlighet att knyta an på ett annat sätt redan innan, längtan blir mer efter en person än efter en undran om "vad det" är ...

Visst vill man vänta så är det ok men jag blir galen på alla de som reagerar som om det vore nåt negativt att kolla innan... känns som om man får omvärdera lite då, för förlossningen handlar väl om allt annat än just kön iaf...

Flera mammor uppger ju att det är först efter ett par dagar efter förlossningen som de ens inser vad som finns mellan benen på bebben så det är ju inte det som är det viktiga

• MHoof

Hanna: Vi fick lite reaktioner när vi sa att vi skulle kolla. Många sa: Men varför det? Det skulle vi aldrig göra...osv.
    Nä men vi vill sa vi. Blev lite irriterad när folk skulle lägga sig i men dom ville veta allihopa ändå oxå sen.
    Samma sak med namnet vi valt, vi får raktioner både bra och dåliga..

• Hannnas

Bel... ja folk tänker inte innan de öppnar kakhålet ... vad är det för namn ni flundrar på *nyfis*

• MHoof

Vo har typ bestämt att hon ska heta Izolde i förnman och Magdalena i andra namn. Svärmor säger att Izolde låter som Jag sålde...
    *hmmmm* Jaja, hon får väl tycka det då men hon kan väl hålla snattran dårå. Fast blir roligare att döpa henne till det när nån går emot

Svar på tråden Pladdertråden!