• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Förresten... BM ville ändra mitt bf datum till 7:e augusti efter vad som setts på vul och enl SM... men vi väntade med det eftersom jag gör UL nästa vecka o då får reda på mer exakt

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v16 .?:*¨¨*:?.
  • Dulia

Åh Hanna, den 7 aug hade jag som bf när jag väntade B

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Hannnas

Dulia.. bra datum då men jag vet inte om det kan stämma... inväntar UL som jag snarare tror visar mellan 12-15

SÅ....

bf enl FL är 9:e
    bf enl BM är 7:e
    bf enl mig är 14:e

Får se vem som "gissar" bäst nästa vecka

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v16 .?:*¨¨*:?.
  • Dulia

Blir det den 7:e kommer jag bli nostalgisk varje gång jag ser dig

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Cia o krabaten

Hannah: För mig sa fl: 10e och BM/UL: 15e och E kom den 10e

• MHoof

Hanna: Vi åker upp till Östersund på onsdag mitt på dagen och fortsätter på torsdag morron till min familjs stuga. Så härifrån till stugan är det 60 mil...lite drygt.
    Men ska bli skönt att komma bort ett tag...ut i skogen. Åker dit med mina föräldrar och min lillasyster så det blir lugnt och skönt

• Thezzizen

hej ,

Tänkte int skriva nåt ikväll egentligen, vill bara sova men måste få avreagera mig lite.
    Var till ferten, gud jag hoppas jag får en annan dr nästa gång. hon retade upp mig och satte mig i försvar de första fem minuterna på nolltid. Det första hon frågar mig är om jag gjort ngt positivt gravtest. Vad säger man på det, jag blev helt stum.... döööh för snart två månader sen. Hon visste för fem öre inte vad jag var där för, hon hade inte läst på nåt. Efter ett tag så sa hon, ja jag ser ju nu -aha- att du var här för en vecka sen.. Sen om jag åfr fortsätta gnälla, sa hon att jag fattat allt fel som förra doktorn sa. Progesteronet var för grav och inte för endometriosen, tvärtom mot förra veckan...och jag fick de för endoblödningen. Sen var hon helt bombsäker utan att titta på mig att blödningarna kom från livmodern o absolut inte från endon. Förrns hon tittade och ja hon kunde ju inte se ngt från livmodern. Jag blev så ARG! Hon totalt idiotförklarade min uppfattning av vad de andra sagt och jag har mkt god koll på vad sm händer och sker under mina kk-besök.

Iaf, bebisen är ngt rund 20 mm stor, hjärtat slår och det var svårt att mäta för h*n ville inte ligga så vi såg ordnetligt. Rörde sig tydligen också men de kunde inte ja se,...
    Lite vätska kvar i livmodern... nytt besök om två veckor då mitt progesteron är slut. Måste ringa o kolla så jag inte får henne igen..

Nu ska ja sova flåt om de blev långt

nattkram

• Sinisiew

Thezzizen:
    Hoppas verkligen att du slipper den sa*ans idioten till doktor nästa gång!
    Tänker på dig.
    *kram*

Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre.
  • MrsMurphy

Thezz: ¤%&/(/?)?/()%&¤%#%!!! Skrikandes Skitläkare! Jag blir tokig när jag hör sånt! Man är ju så jäkla rädd just nu så de sista man behöver är ett sånt bemötande! Jättekramar!

Går allt för lätt blir man fort dum...
Svar på tråden Pladdertråden!