• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Magda.. ja sån plast går inte att sy i.. vill du ha platta påsar.. hmm nä då för du kanske åka in till stan o shoppa lite innan lördag

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Hanna: vet bara inte när jag ska hinna! Har ingen bil idag, å inte i morrn, ska in i morgon kväll, men då har affärerna hunnit stänga, å sen är det ju fredag... Vill dessutom inte gå på stan juh!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Cia o krabaten

magda: Jaghar massa såna ziplockpåsar...
    Ska jag skicka kan jag få nya av dig när du hittar?
    Har dem till mina små scrapsaker och har köpt ett gäng på den årliga marknaden här i stan...
    Eller hur många behöver du?
    De är väl 1dm breda och 1,5dm höga ungefär. Är det för stort?
    Ev har jag de mini också...

• lurksmulan

Åh vad gott med popcorn! Vi har micropop hemma som ropar på mig varje gång jag öppnar skafferiet! Men ikväll är jag innebandyänka som vanligt så då kanske jag äter upp de! Räcka ut tungan

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Hannnas

Magda... vill du ha en helt knäpp o galen idé? Baka isf tunna mördegsrutor och "klistra" fast godisarna med sockerlag... så att det blir som en liten tavla ... knäpp idé kanske.. men nu måste vi ju vara uppfinningsrika i brist på annat

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Cia: tack, men tror dom blir för stora... Hade tänkt mig ca 5*10 cm. var har du hittat sånna? Synd att jag fick den här uppgiften av syrran så sent! Skulle haft mer tid på mig juh!

• MagdaA

Hanna: haha! ja, de va ju också en idé, men nu vill jag ha dom i påsar....

funderar på man ska vika små påsar av tunt papper, men hade gärna velat ha dom i genomskinlig plast...

• lurksmulan

Magda: Kan du inte göra det (eventuellt) lite enkelt för dig och höra om nån i bekantskapskretsen har några påsar?

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Cia o krabaten

*Dyker ner i lådan under scrapbordet och rotar lite*
    BRB!

• MHoof

Magda: Du har inget fint presentpapper hemma då? Kanske gå med gladpack

Svar på tråden Pladdertråden!