• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Cia... jo hon rörde sig en hel del men hon hittade det direkt och det slog så himlans tydligt var inte alls svårt att skilja på det o navelsträngsljuden som var jättetydliga hela tiden men mer dova

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v16 .?:*¨¨*:?.
  • snöstjärna
    Tess:
    Jag kommer vara i 7+3 då ... så vecka 8. Borde se ett hjärta då... iofs kan det röra sig om några dagar mindre med ... men jag hoppas då det!
    Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • Cia o krabaten

Tur!
    Å jag kan riktigt höra de där "Fiju fiju!" ljudet!
    men 150 då ligger h*n precis på gränsen mellan kille och tjej och luras

• snöstjärna

Va skönt hannah! Längtar till den dagen med! =)

• Hannnas

cia.. hahaaa

missK.. du kommer alldeles säkert få se lilla hjärtat

Bel... vart ska ni åka`

Nä nu är det dags för te o ally

• Dulia

Hanna, var härligt att du fick höra hjärtljuden!!!

"Vid barns födsel
    En kvinnlig arbetstagare har rätt till hel ledighet i samband med sitt barns födelse under en sammanhängande tid av minst sju veckor före den beräknade tidpunkten för förlossningen och sju veckor efter förlossningen.

Mammaledighet behöver inte vara förenad med att föräldrapenning betalas ut."

Det där kommer från Föräldraledighetslagen och det ska jag trycka upp i ansiktet på min chef imorgon!!!  För det står ju inte kvinnlig arbetstagare förutom dom som har vikariat!!

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • MagdaA

jag är kissnödig! HELA tiden! Blir knäpp! Gör inte annan än å springer på toa!

Hanna: musigt å höra hjärtat!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • snöstjärna

Mmmm hoppas att det verkligen är ett litet hjärta där inne som fladdrar nästa onsdag! =)

• Hannnas

Magda.. hihi ja jag springer oxå titt som tätt på toa, men nu vet jag ju att bebis ligger preciis över blåsan.. flyttar väl upp sig om ett par veckor... var helt fantastiskt att få höra ljudet!! Kunde aldrig tro att det skulle höras så tydligt o så starkt

Svar på tråden Pladdertråden!