• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Cia o krabaten

Magda: Sorry. Hittade bara 1 oanvänd liten...
    Men kolla på ngn lågprisbutik om de inte har. Typ Rusta, Öb, Eko, tian mfl.

• MagdaA

Cia: av dom butikerna finns bara öb och rusta här. är mkt tveksam till att dom skulle ha, väldigt röriga butiker. men tack för tipsen. Ska försöka få tag på storasyster å höra om hon kan kika i Umeå, om hon har tid. Annrs blir det nog att vika små papperspåsar. Gästerna får väl öppna å kika, det måste dom väl kunna göra...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Cia o krabaten

Du har ju alltid rätt till att ta tjänstledig pga fp och de kan inte neka dig OM du begär det 2 månader innan.
    Och jag har för mig att du får ta ut fp 60dagar innan bf, men jag minns inte exakt.

• Dulia

Cia, men då är jag ju ute i rätt tid för det är ju två månader kvar till sista april.

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Hannnas

Dulia.. meeeen vad irriterande!! Tror iof att du har rätt o din sk arbetsgivare fel, för i arbetslagen står inget om att man måste vara fast anställd... men ring fk o kolla för säkerhetsskull!

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • Dulia

Vad ska hon göra om jag får för tidigt, kräva att jag kommer och arbetar resterande tid eller? Nej nu blev jag irriterad!!

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Hannnas

Dulia... du har ju dina rättigheter bakom dig, kontakta fk så har du dem i ryggen så kan hon inte säga nåt sen...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan

Jag har nu bytt bild till något mer passande...

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
Svar på tråden Pladdertråden!