• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Jaz.. tycker du ska köpa den som vi pratar om faktiskt, den verkar jättebra bortsett från tekpinnen ang kolla könet

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan

Ja ni har väl rätt. Och jag tyckte jag kände ett svagt litet sprattel för en stund sen.
    Men jag känner mig ogravid igen, nu, i vecka 18! Är inte det lite väl sent att känna så!?

Det jag ogillar med "Du ska bli pappa" är just formuleringar som "din kvinna". Men vaddå, J ÄGER inte mig! Jag förstår att jag hakar upp mig på dumheter, men jag tycker det är så underligt formulerat.

Hur har det gått för missK, hon skulle väl på vul 10.45??

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Hannnas

Magda.. mm förstår din känsla... var i v20 m ebba va? usch... men denna gången kommer det vara annorlunda, denna gången kommer det gå bra

Jag ska ju på UL denna vecka längtar massor samtidigt som man är döskraj såklart...

• MagdaA

Hanna: v 19+6 föddes Ebba. 18+0 idag, så det närmar sig. Känns jibbigt att ligga så nära. Kommer vara 19+3 på hennes födelsedag... Gråter

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MrsMurphy

Lurkan: Han har en ganska ingående förklaring till varför han säger just "din kvinna"... Han gfann helt enkelt inget annat ord. Alla är ju inte gifta, sambo eller ens bor tillsammans och tjej kanske inte är så passande för en 35-åring?? Fundersam

Jag har nog skövlat genom lite mycket böcker i just "arbets syfte"... Man läser och större delen av tiden fubnderar man mest till vem boken riktar sig!

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • jazzy

Får komma till stan & köpa en när jag blir frisk...har ni den LÄttja???
    Du ska bli pappa eller vad hette den....Fundersam

• snöstjärna

Heeeeeeeej! här är jag!!! ;)

Lycklig å otroligt lättad!

Allt såg bra ut! *iiiih*

Fick se hjärtat fladdra å se den lill*.

Jag är nog inte riktigt i vecka 8 än dock, vet att jag har längre cyklar. Så i mitten eller sent vecka 7. Men ja ja, det får vara vecka 8 till senare UL.

Oooooooooooooooooh jag e såååå lycklig!
    Allt såg så bra ut, den satt där den skulle å läkaren tyckte det såg perfekt ut!

Liiiiite pinsamt dock att jag hade två där nere å grävde. En lärling =PPP

Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • Hannnas

Lurkis... hur ska man känna i v18 då? finns det verkligen riktlinjer för hur alla ska känna o att alla dagar är lika säkert ingen fara... för jag känner mig rätt ogravid jag med ska jag ju säga... obehagligt är det men så ska det säkert vara...

Svar på tråden Pladdertråden!