• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • lurksmulan

Mina värsta hormonsvängningar verkar ha gett med sig för den här gången. Men de kommer säkert tillbaka igen. Var så säkra!

Om en vecka är det ul för min del, ska bli spännande. Känner mig nervös redan nu. För inte kan man väl ha turen att allt är bra TVÅ gånger?! Förvånad

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Thezzizen

Lättja TAckar!

Lurkan, förstår dig så väl... Så kände jag. Men nu har jag haft turen tre ggr och vågar knappt hoppas på den fjärde.. Så jag tror du kommer få ha den turen hela vägen tjejen..

• MagdaA

lurk: jag ska också på ul nästa vecka. fast det börjar kännas som en vana för mig...inte lika spännand längre. Men mysigt att se bäbis!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • lurksmulan

Thezz: Ja man kan ju hoppas. Vi har verkligen en helt underbar unge och man vågar ju inte hoppas på en till!

Magda: Jag förstår att det blir lite "trist" med alla ul, men som sagt är det alltid kul att se bebis. Himla mysko att du ligger så lika i tiden med Ebba förresten!

• MagdaA

lurk: ja, det känns lite jobbigt faktist. Verkar som det är i november jaghar lättast att bli gravid... Jag är ju född i juli så det kanske är tänkt att jag skaha barn på sommaren jag också... Känns bara lite läskigt att graviditeterna ligger så lika. Hoppas bara det går bättre den här gången!

• lurksmulan
    Magda: Det MÅSTE det göra!
  • MagdaA

lurkis: Ja, jag hoppas det. Kan inte föreställa mig hur det blir annars. Vill inte behöva gå igenom samma sak igen. Det går bara inte!

• lurksmulan
    Magda: Nej det är ju inte möjligt, inte nån stans. Dessutom måste ju risken vara minimal ändå med tanke på den oturliga kombinationen att du öppnat dig och fått en infektion.
  • MagdaA

lurkis: det värsta är att OM det är försvagning så är ju risken stor att det händer igen. Vet flera som varit med om samma sak 2 ggr. Vet ju inte om det var en infektion eller försvagning. Är ju det som är det jobbiga. Just nu hoppas vi bara att kroppen pallar och att jag upptäcker i tid om nått är fel. Jag minns EXAKT hur flytningarna såg ut, sitter som ett foto i mitt huvud så jag kollar ALLTID på papperet när jag torkat mig, letar alltid efter minsta lilla antydan till att samma sak ska hända igen.

Svar på tråden Pladdertråden!