• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Kick... inte vara så neg nu... du kommer få ditt UL, skit i att du kanske får tjata, det är det värt isf

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Ahh!

Riktigt spännande blir det iaf, själv ska jag på musikteater djungelboken på torsdag, nästan lika spännande!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick... hihi KUL med musikteater iaf... haha ja jag känner mig lite småbortskämd, har "min" läkare 4tr upp och förlossningen rätt över gården

• Kickan 84

Nära och härligt! Vi har inte ens BM på vårt område, valde ju en annan!

Dock är det raka vägen till förlossningen från vart vi bor, så det tar nog ingen lång tid när det väl är dags!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. hihi ja det är skönt att veta att när det gäller så är det nära iaf ... har 10 min hit fråm hemma så det känns fint med... (är ju på jobbet nu som du förstår )

• jazzy

Här ligger det på Huddinge sjukhus...en speciell ultraljudsenhet....

Åhhh vad jag längtar!!! Hoppas inte M svimmar som han ,nästan, gjorde sistFlört

• Hannnas

Jaz... huddinge sjukhus är liiiite större än SÄS tror jag haha du får träna M innan!! Köpa boken Ett barn blir till och visa honom bilder på FL

• Kickan 84

Hanna: Hihi, från oss tar det nog kanske max 5 min med bilen, om det skulle vara full trafik Himlans bra!!

Jazzy: Ojdå!

Stanna där du är! ♥
  • jazzy

Jo du Hanna, M ligger i hårdträning!!! Tvingade honom att se  dokumentären på Tv4...

Ska köpa boken i veckan....

Svar på tråden Pladdertråden!