• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Dulia

Tack för snälla kommentarer gällande min mage

Thezz, jag har inte strumpbyxor på mig utan det är mjukbyxor som är lite finare

Nu ska jag inte och kolla på Angies magbild!

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Dulia

Vilken söt mage Angie!!

• angiee

det e en riktigt svullen fläskkula vill ja lova!!
    Jeansen passa inte riktigt längre
  • Kickan 84

Angiee: Hihi, mysigt! Jag svällde ur mina jeans på nolltid jag med!

Stanna där du är! ♥
  • Dulia

Vi hade bestämt att vi inte skulle köpa någon syskonvagn utan att vi skulle klara oss utan. Men så har ju maken fått nytt jobb och han kommer inte vara hemma så mycket i sommar som vi planerat. Så nu är det jakt på syskonvagn Jag älskar att titta på barnvagnar!! Helst vill jag har en UJ men dom är ju så dyra och Babytravel är minst lika bra. Men det är så kul att sitta och kolla annonser på blocket och drömma lite

• Kickan 84

ÄR väl dessutom samma tillverkare på Babytravel och UJ?

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

(Det som dock är bra med nya UJ:n är att det är fast handtag, känns väldigt osäkert med ställbart på en syskonvagn som trots allt ska dra mkt tyngre än en vanlig och själv är tyngre...)

Stanna där du är! ♥
  • Dulia

Kickan, jo fast handtag är ju att föredra.

• Kickan 84

Om vi nu då, vilket de tidigare VUL:en inte visat på skulle vänta twins så ska vi ha en UJ iallafall, har tittat på den och den är skön att köra... 

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

reklam i Ally

Dulia... Ujs syskon är ju skitfina gillar de randiga

Angie... sluta säg att du är fläskig... så länge du pratar så om dig själv kommer du att vara fläskig i dina ögon, det är så det fungerar mental träääning tycker idn mage var fin jag

Jaz... ja du, jag har ingen aaaning men kolla med en sticka iaf... jag hade ju 1+ på protein fast jag inte haft några särskilda känningar o jag brukar verkligen kunna känna av det... lite aningar har jag haft men inte de vanliga

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Pladdertråden!