• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Kickan.. haha *asg* ja skäms du nädå ... själv är jag bara uppe i ca 10600 och jag tycker att jag sitter här o pratar jämt.. kan bara asgarva åt dig hihiiii

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Hahaha, fast jag har mest hängt i såna hära chat-trådar, och då skriver man ju många med en gång... så inte skumt att det sprungit iväg... Fast det var lite värre än jag trott!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. haha ja jag är mkt i sånna här trådar med men mkt ute o "svirar" oxå iof.. haha... ja KUL att det går så bra för FL det förstår man ju oxå bästa sajten!!

Jaaaaz... skäms på dig

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • jazzy

Till mitt försvar......
    måste dela datorn med en tonåring som spelar konstiga spel,en dotter som ska titta på hamstrar & en man som dregglar på TraderaSkrikandes

Men  

• Kickan 84

Hehe, skyller på min ständigt frånvarande sambo och många trista dagar när man skulle haft näsan i skolböckerna!

Stanna där du är! ♥
  • angiee

MissK

Va underbart att allt gick bra!!

Ja väntar att uppdatera min vecka tills ja vart på VUL igenför att va säker

• Kickan 84

Vill också på VUL!!!!

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!