• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • jazzy

Jag har känningar i livmodern på kvällarna,känns skumt, som om jag är jättekissnödig!!

• Hannnas

Tess... mååååste vara något bra... du lovar att du ringer imorgon va?? för så här kan ni ju inte ha det gumsi.... funkar inte med så många tårar... går jag bara inte med på Skrikandes

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • Snart kanske
    Kickan 84 skrev 2007-02-26 17:46:59 följande:
    Tess: Måste vara ett tecken! Stanna där du är! ♥
    Ja visst måste det väl vara det??

Jazzy- det är väl ett bra tecken på att det händer saker därinne
    Kommer jag aldrig få bli mamma?
  • angiee

Jag e inte kissnödig alls, inte ens på nätterna, hmm & det får ju mig att oroa mig, att man aldrig slutar lixom! Vill bara se ett hjärta, sen ska ja knipa Hemlis

• jazzy

Ja Angiee,vi är ju lite oroliga både du & jag!!!Men vi SKA ha barn.....Glad

• Hannnas

Angiee.. knipa *asg* visst säääkert du ser väl hur jag är kniper ett par dagar efter bra besked sen börjar man om igen

Jaz... känner som du i livmodern... däremot inte såå kissnödig, bara de dagar jag tror att bebis legat precis över blåsan el nåt för det har varierat

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Jag pinkar ta mig fan hela tiden, så jäkla less!!! Och jag nojjar inte mindre för det!

Stanna där du är! ♥
  • jazzy

Jo fast jag ÄR ju inte heller kissnödig men det känns ju som jag är det....skum känsla!!!!

• jazzy

Fast det är bara på kvällen jag känner så...
    Hoppas att det är normalt....

Svar på tråden Pladdertråden!