• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • jazzy

Jo det förstod jag hi hi hi!!!Bugaboo

jag ska nog provköra innan jag bestämmer mig,sen vill nog min käre make ha nåt att säga till om.....MEN jag är ju inte där än.Mycket kan hända på vägenGlad

• Hannnas

Magda... hon är säkert förstående, verkar vara en bra tjej (det är väl hon du pratat med tidigare?)

Jaz... ja gud ja, man måste provköra o känna o klämma... o som du säger, mannen ska ju säga sitt med min man sjunger om Buggan så här är det inget snack... när vi var o kikade o provade den så var vi sålda båda två alla andra bleknade

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • jazzy

Det liksom kittlar till i magen hela tiden...måste vara all gas som åker runt i tarmarna!!

• MagdaA

Hanna: Ja, det är samma handläggare som förut. Hoppas pengarna kommer in SNART!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MrsMurphy

Orkar inte läsa ikapp nu! Sak dunsta i säng nu! Helt slutkörd! Inatt kl 24,00 drar rean igång men jag jobbar gudskelov bara 8-18 imorgon och 11-20 på onsdag. Men jag tror det kommer bli rätt hårty för vi har dessutom 30% på ordinarie sortimentet.

Jazzy & Lurkan: Ett barn blir till är undansmugglat!

• MrsMurphy

Så när ska vi alla ses?? Har lagt undan Du ska bli pappa boken också Jazzy...

• lurksmulan

Lättja: Kan du smuggla undan ett ex av den där Marian Keyes vi pratade om?

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • jazzy

Perfekt LÄTTJA...hmm tyckte Lurk sa lördag...Kan du ??  Jag är med på det.Glad

• Hannnas

Jag vill jo oxå träffa er brudar

Lättja.. lycka till imorgon nu då o tänk på dig i första hand så gott det går!

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Pladdertråden!