• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Näpp nu ska jag laga biff stroganoff till imorgon o maken suktar som en äggsjuk höna runt datorn här

Puuss

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Jag är lite trött...

Lycka till framför spisen, frun!

Stanna där du är! ♥
  • Thezzizen

Jag ser samma som du hanna. men de kan ju lika gärna vara korv med bröd ju *ASG*

• MagdaA

SÅg att ni tidigare diskuterade hur man ska orka med barn nr 2 om man kommer må lika dåligt å va lika trött vid nästa graviditet... Jag gruvar mig redan! Om det visar sig vara försvagning å jag måste ta det lika lugnt, eller kanske tom lugnare nädsta graviditet, hur ska det funka om man har en liten hemma? Inte få bära, lyfta osv... Får väl ha 10 år mellan barnen... I så fall kommer jag va 63 när sista kommer!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • lurksmulan

Wow Hanna, vad din mage har vuxit! Det är ju jättestor skillnad mot förra veckan!

Lättja: Jag har också en fettvalk längst ner. Den går inte bort, den är bosatt där. Jag har ju överflödig hud också från förra gången och den ligger som ett veck liksom.

Magda: Min mage är också jättetung och stor och spänd på kvällarna. Jag vet inte varför det blir så, men så är det uppenbarligen.

Imorgon ska jag vab´a igen. Laban är snorig och hängig och sur. Sen kl 13 är det rutin-ul!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Hannnas

Magda.. du får väl ha en nanny hemma ja fy vilket problem... trist... tänk inte på det nu *bort bort*

Thezz... *asg* ja vad är skillnaden

Såå nu är stroganoffen på plats ska bara puttra en timma nu men nu är det soffan som ropar istället..

Puss o natt tjejjer

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

jag ska också ta plats i soffan, resten av kvällen... nästan iaf. längtar redan tills jag ska gå å lägga mig. trött å öm i hela kroppen, dessutom bäddade vi rent i sängen i förmiddags å då är det SÅ skönt å lägga sig!

• MHoof

Hej hopp!

Nu är an hemma efter en härlig liten minisemester i stugan 60 mil norrut. Pimplat och grillat korv och bara tagit det lugnt. Skönt det!

Hoppas det är bra här med alla...uppdatera gärna om det hänt nåt speciellt som man borde veta!

• MagdaA

Believer: välkommen hem! har saknat dig! Var ligger stugan?

Svar på tråden Pladdertråden!