• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MrsMurphy

angiee: Jag hade rätt mycket mensvärk fram till v9 nångång. Och dom där sammandragningarna, kan det inte vara det där som jag kallar ilningar?

• angiee

Nej alltrså inte så ont så att ja kvider, idag e det mer en molande känsla i magen, inte att det gör ONT!
    Va bara det att ja vaknade av att det gjorde ont i magen
    Ingen som haft så?

• MagdaA

angiee: jag har haft så. Men det var tidigare. Sen har jag haft så det liksom hugger om jag vänder mig konstigt i sängen å så.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MrsMurphy

angiee: Jag vaknar på nätterna av att det gör ont! Fram till v9 hade jag mer eller mindre konstant molvärk. Så jag viftar glatt om att jag vet vad du menar! Tror du kan vara lugn. Det växer och för vissa gör det mer ont.

• Thezzizen

Åh, jag vill också ha träningsvärk i magen, blir lite avis på er!

Dock har jaglyckats sträcka mig i ryggslutet i stället o är halvt handikappad... =(

• angiee

Lättja

Men har du vaknat av att det har mer eller mindre "pumpat" i magen?
    Hm, eftersom ja inte blöder känner ja mig lugn men lite smått hysterisk blir man jue!
    Kan ju glädja mig åt att ja NU börjar känna av kissnödigheten på tidiga morgnar/sena nätter...

• MrsMurphy

angiee: Jag roar mig kungligt med ett par gånger i veckan på nätterna vakna av att det gör ont i magen på ett obehagligt sätt så jag stormar toaletten för att kolla efter blod. En väldigt mysig nattritual!

• MHoof

angiee: Är det inte ligamenten då? Det töjs ju ut hela tiden så det är nog inte konstigt att man får ont i magen då å då...men ring bm och fråga!

• angiee

En annan fråga!!
    HAr svårt att urskilja om ja har ont i svanken, det stramar & drar där bak & ner över rumpan.
    Är det fogarna som känns?
    Det är spec jobbigt om ja sitter här på kontorsstolen för länge!!

• MagdaA

hatar när fl krånglar!

min mage har kraschat! mår illa å är risig i kistan

Ängel i himlen och plutt i magen!
Svar på tråden Pladdertråden!