• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Kickan 84

God morgon!!

Är uppe tidigt och sitter och väntar att teletiden ska öppna på KK, 7.30!

Stanna där du är! ♥
  • MrsMurphy

Jag sitter här vindögd med en kopp kaffe och försöker ta mig i kragen att skutta in i duschen... *gäsp*

• Kickan 84

Jag somnade vid nio igår så vid sju kunde jag inte sova längre... kanske går åt rätt håll med tröttheten? Innan har jag kunnat sova hur länge som helst i sträck!

Lättja: När börjar du jobba?

Stanna där du är! ♥
  • MrsMurphy

Jag börjar inte förrän 9,45 men jag har samma här. Slocknar jättetidigt på kvällen så vaknar man vid sju. Men ändå är man inte människa efter 10 timmars sömn.

Var du sjusovare innan du blev gravid eller är det nu under graviditeten som du har börjat kvickna till liv på mornarna?

• Kickan 84

Nej, alltså tidigare under graviditeten kunde jag sova hur många timmar som helst, ibland fler än 12 i sträck... innan graviditeten var jag nog bara normalt morgontrött!  

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Jaha, så ringer de upp mig från KK vid 8.30...

Stanna där du är! ♥
  • MrsMurphy

Kickan: Men då är det bara till att vänta! Hoppas det går vägen!

Innan jag blev gravid så var jag en sån som sov mellan 1-7, hade inget överdrivet sovintresse. Men nu är det 20, 21-7 som gäller men det är ruskigt skönt! Förutom när man vaknar av mensvärk för jag tror det är nattetid som livmodern växer på mig. Man blir ju fullständigt livrädd och skuttar upp på toa för att kolla blod.

• Kickan 84

Hm, ja får väl helt enkelt hänvisa till den läkare som sagt åt mig att ringa så fort det blev minsta ont eller liknande om sköterskan i tel skulle vägra boka in mig!

Mmm, sånt vakna jag också av ibland... dock har jag inte så mkt växtvärk ännu, om det inte är det som börjat nu som känns så jäkla skumt och ont liksom i stötar? Hm...

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Mja, ibland är det rätt ofta och ibland går det flera timmar emellan... igår hade jag skitont massa gånger...

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!