• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Kickan 84

prefekt: PERFEKT!

Stanna där du är! ♥
  • Lidenborg

Morron tjejer...

Känner mej inge glad alls, har haft lite småblödningar sen lördagsmorse. Vill inte bli av med Knyttet ~snyft~
    Håll alla tummar ni bara kan nu för att den vill komma till oss i slutet på oktober!

• snöstjärna

Lidenborg.
    Det hade jag med under en dag ... men det slutade... å tre dagar senare var vi på VUL å allt var fint ... bokat in något VUL?

Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • snöstjärna

.... nu far jag på jobbet .... later chicks!

Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • Lidenborg

missK

Satt på gyn-akuten större delen av dan igår. Men allt dom såg var en vit ring. Så det var för tidigt at säga nåt. Fick til för nytt vul om 2 veckor. Men det känns jobbigt ändå!

Det blir ju inte direkt lättare heller av att ha en man som tycker att man är heljobbig, så pratar han knappt med mej. Sen om det är det det beror på eller nåt annat vet jag inte =(

• MrsMurphy

Lidenborg: Det är nog ingen fara! 25% blöder ju under sin graviditet så det innebär ju att var fjärde person har problem med det. Samt era bråk, killarna har det inte så lätt med oss just nu. Vi själva märker väl inte av det men man förvandlas nog rätt ofta till en hormonhäxa... Generad Och det lär ju inte bli bättre med att ni båda är hysteriskt oroliga. Ni får nog försöka snacka om detta!

MissK. Nu är det en bebbe som växer så det knakar!

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • Dulia

God morgon tjejer!!

Lidenborg, jag håller tummarna för att det är ofarliga blödningar. *kram*

Hanna, jag var inne och kikade lite fort igår kväll och jag måste säga att din mage blivit stor och fin

Igår var jag på dop (min brorson) och min lilla, tappra 1½-åring fick genomlida sin första söndagsgudstjänst. Efteråt fick hon och hennes kusin (2½ år) beröm av prästen för att dom var så duktiga. Själv behövde jag gå på toaletten under större delen av gudtjänsten men eftersom jag satt längst in på en bänkrad så fick jag hålla mig.

MrBean var väldigt lugn igår. Inte ens när jag låg lite halvt på mage fick jag några sparkar. Så imorse vaknade jag med väldigt stark molvärk. Kändes lite jobbigt innan jag fick första sparken. Mår lite halvkonstigt idag i magen (bebisdelen) och jag vet inte vad det är!

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Thezzizen

Morron alla.....

Usch i nattdrömde jag att en av mina bästa vänner dog skitläskigt, sen nä jag lyckades somna om så drömde jag att de grävde upp lik i mina föräldrars trädgård och att vi bodde granne med kungen *suck*

Jag känner inte av ngn mensvärk allls, hade en del första veckorna men inget nu.Dock så känns en ganska konstig känsla av att det är ngt som är annorlunda långt ner i magen, o de är väl för att livmodern tar mer plats hoppas ja..

Lurka, spännande med ul! får ni reda på kön+

• lurksmulan

Dulia: Vad jobbigt, hoppas det känns bättre snart! Det kanske är lite växtvärk?

Thezz: Vilka läskiga drömmar!!
    Vi tänkte nog fråga idag om de se kön, men sen ska vi ju på könsbestämmande ul 4/4 så då får vi veta även om de inte säger något idag.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Dulia

Lurkan, det är det säkert, jag hoppas det iaf!
    Lycka till idag på UL! Det kommer gå super!!

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
Svar på tråden Pladdertråden!