• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Kickan 84

Urkas!!

Tur han inte är hemma kanske!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. haha ja du får väl överraska honom sen när han kommer hem

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Haha, tror redan han känt det för han har sovit en bit bort senaste nätterna!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Jepp!

Konstigt man mår illa eller?

Näe, det går iallafall åt rätt håll med illamåendet och det är sååå skönt!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. hihi ja jag säger ju att allt har sin förklaring

Skööönt att det känns som att det går åt rätt håll.. man behöver ett ljus i tunneln... fatta, en dag kanske man får barn nr2 och hur sjuttan ska man klara det och samtidigt må apa

• Kickan 84

Tänker mig inte någon nr 2 i dagsläget, men det är ju en tanke att brottas med. Inte kul att måsta ta hand om någon annan när man mår riktigt illa

Jisses jag är skitnervös inför att ringa i morgon!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick... nädu.. ingen nr2 på läänge känns det just nu, men det kanske ändras snabbt

Var inte nervös, du har ju all anledning att ringa ju... håller du dig till sanningen så är det nog oxå glöm inte detaljerna bara o ring tidigt på morgonen när du fortfarande är trött i rösten o de är som mest mottagliga innan fikat på morgonen kan jag gissa

• Kickan 84

Haha, tänkte ringa vid åtta i morgon när de öppnat telefonlinjen!

Tänker säga precis hur jag känner och mår, samt även ta upp den extrema värk jag har i ljumskarna ibland, som visserligen säkert är foglossning eller nåt, men iallafall så är det himlans obehagligt...

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. ja värken kommer de säkerligen bagatellisera bort med att det är "normalt" o att du ska vila o sånt som du redan vet... men tryck på det psykiska, oron mm...

Fan min mage sprängs känns det som.. maken får städa själv kan inte röra mig...

Svar på tråden Pladdertråden!