• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Kickan 84
    missK skrev 2007-03-05 17:27:26 följande:
    Kickan:Kanske något å ta upp när jag ska på inskrivningen då. Vad jag vet brukar jag ofta ha äggvita i urinen med då jag är in å de kollar. hmm...Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
    Absolut!
    Stanna där du är! ♥
  • Thezzizen

Jazzy, jag såg klart och tydligt hjärtat på mitt vul i 6+4..

• Thezzizen

Jazzy, jag såg klart och tydligt hjärtat på mitt vul i 6+4..

• jazzy

Det kan vara för tidigt att se nåt..det tror jag nämligen.Men då får jag vänta nån vecka till bara!!!!

• Kickan 84

Jag såg hjärtat i 5+6...

Stanna där du är! ♥
  • hemligaärtan

Heeej! I eftermiddags var jag hos BM på inskrivning och fick se ett litet pyre som viftade med armar o ben och ett litet hjärta som pickade! *snyft* Blev framflyttad från v.10+4 till v.11+1, precis som jag trodde.

Berättade för nya chefen efteråt och han tog det bra! Sa att han var glad för min skull, att det inte var helt oväntat men lite tidigare än han trott och att det viktigaste långsiktigt var att de anställt en riktigt bra person. Så lättad nu! Väntar nån vecka med att berätta för övriga kollegor. *lycklig*

• Thezzizen

Kicka; Nu får du berätta vad såg man, jag är ju jättenyfiken ju!
    Såg man armar o ben, att den rörde sig eller vad?

• Kickan 84
    Thezzizen skrev 2007-03-05 17:30:54 följande:
    Kicka; Nu får du berätta vad såg man, jag är ju jättenyfiken ju!Såg man armar o ben, att den rörde sig eller vad?
    Såg armar och ben jättetydligt, tom händer och fötter och man kunde se fingrarna spreta. Gyn hade jättesvårt att mäta bebis, för han rörde sig så vilt! Vi såg hur han fäktade och sparkade på där inne, ovanligt vild som gyn sa! Sedan såg vi hjärtat som pickade på jättefint, men att den levde var ju inte så förvånande med all aktivitet!
    Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!