• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Jaz.. man säger ju att den "magiska" datumen är 6+3 MEN det finns ju flera som sett innan dess ju ett par i denna tråden tror jag t o m ... usch för sprutor, hur hanterar du det?

AE.. usch.. ja jag vet hur det är.. cyklerna blir ett *** efter mf... men nästa cykel då jäklar!!! Men ni kan ju köra på denna månad iaf  ...

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • Dulia

Jag har inte sett  <-- den förut, är den ny?

Jag tror att våren äntligen är på väg att komma (vad säger ni sthlmstjejer?) Det känns varmare och mysigare ut och jag tror t.o.m att jag snart kan ta min andra jacka Jag längtar sjukt mycket efter våren och sommaren.

Hanna, om jag fortfarande känner mig konstigt i kväll ska jag ringa in. Jag brukar alltid skriva till alla andra att ringa in om man är orolig. Konstigt att jag inte efterlever det själv!

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • after eight

Mmm...vi får ju inte köra på när jag blöder. Så det är bara att vänta. Jag pratade med gynmottagningen i dag, för jag ville veta hur länge det är vanligt att blöda. Om jag fortfarande blöder lika mycket på torsdag ska jag höra av mig, för då får jag en tid på fredag. Hanna, har du haft svart/brunt blod efter mf?

Hoppas att jag inte sliter upp några sår genom att fråga.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Hannnas

Dulia.. det är inte lätt att leva som man lär .. men bra att du ringer!

Hela undre radens bilder är nya.. o det verkar finnas plats för fler oxå

• jazzy

HANNA: är ju gammal uska....tar ju HB på mig själv.....Glad

• Hannnas

Jaz.. modiga du..  jag hade inte gillat det... men jag är en jäkla MES ska ju tilläggas

• Hannnas

Jaz.. men du.. då tar du inte venöst hB? utan kapillärt?? eller hur modig är du eg

• snöstjärna

Åååh fryser. Nä nu ska jag bädda ner mej å vila tills sambon kommer hem. Blir ut å åka lite i kväll ... bandy semifinal i Edsbyn .. lite drygt en timmes bilfärd enkelt .. *phew*

Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • jazzy

HANNA: jag tar kapillärt HB....Glad

Nu ska jag ha pers möte...ses sen!!!Kyss

Svar på tråden Pladdertråden!