• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • jazzy

Grattis Lurk!!!!!

Magda: jag har båda dom grå & svarta mysbyxorna!!! Supersköna!!!

VUL i morgon*nervös* 
    Tror iofs att man inte kommer att se så mycket! Men ska ju få mina mediciner....Glad

• Dulia

Hanna, jag ska avvakta lite och se vad som händer. Jag känner Bean röra sig därinne så ännu är jag inte jätteorolig. Vill ju inte ringa och ta upp förlossningens värdefull tid när jag bara är i v. 27 (bra tänkt va? *ironi*)

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • MagdaA

jazzy: vilken strl har du? å vilken strl har du på byxor i vanliga fall?

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • jazzy

Magda: jag har st M,(har normalt sett 38 i byxor). Men efter dom två senaste grav så har jag st 40....

• Hannnas

Dulia... knäppa tjej.. det är ju det de är till för jue .. men gör som du känner men det är ju alltid bättre att kolla lite för mycket än för lite..

Magda.. så suuurt utan pengar Skrikandes men du borde ju få dem denna veckan iaf

Jaz.. du kommer ju se lilla hjärtat iaf för visst har du passerat v 6+0?? o skönt att börja med medicinerna.. fragminet är i sprutvariant va?

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • Dulia

Jag är  och får inte  men i  (sommar) när  kommit så ska jag ta mig en 

(jo jag är 30 år gammal )

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • after eight

Hanna, cykel vad är det?? *asg*

Jag tror faktiskt att jag har ÄL just nu, fick något på pappret i dag som verkar misstänkt likt ÄL-slem. Hade rejäl molvärk tidigare i dag också, som har gått över. Det drar och har sig i äggstockarna. Men jag blöder ju fortfarande, även om det inte är färskt blod längre, så den här ÄL:en går till spillo.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • jazzy

HANNA: japp fragminet är i spruta...är i v 6+2 i morgon...ser man då??

DULIA:

Svar på tråden Pladdertråden!