• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

Kickan: skööönt att myran mådde bra! tråkigare med uvi, men bra det upptäcktes då!

angiee: okej.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Kickan 84

Magda: Ja, fy tusan vilken tur att vi fick reda på det nu!

Stanna där du är! ♥
  • angiee

kick

VA KUUUL!!!
    GRATTIS!!!

Misstänkte du UVI?
    Ja gör det

• Thezzizen

hej Kicka!!!!!!!

Vad skoj! Berätta allt!!!!! Vad kommer jag få se på onsdag`????? Fick du bild!!!

Lurkan! Shit vad skoj, med en liten tjej! GRATTIS!

Nu är jag fräscht vårblond i håret, provade byxor på gina osså, blir kanske lite shopping på onsdag innan jobbet..

• snöstjärna
    Kickan:
    Oh så skönt att allt var fint med myran!!  trist med UVI dock.. kommer nog få det i omgångar själv.

har haft det så mycket, men faktiskt varit fri nu i nått år...  fick till å med skölja rent med nån lösning en gång, ajaj så ont de gjorde...
    Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • jazzy

Angiee: ska på VUL i morgon kl 13.30...
    Du kan kolla om du har UVI själv,finns stickor på apoteket,kostar 26.50 för 5 st.....om det är pos så är det bara att ringa VC....Nitrit heter dom

Kickan:  åh vad härligt!!!!

• Kickan 84
    angiee: Nej, hade inga misstankar alls. Men min värk i magen var PRECIS det, hade inget svidande när jag kissade eller nåt... men känns skönt att de upptäckte. Be att de gör en odling på dig vid nästa BM-besök!

missK: Ska bli kollad för UVI en gång i månaden nu under graviditeten, eftersom jag haft svårt att bli gravid och ätit hormoner så tyckte gyn att det var viktigt att hålla koll på det, en infektion kan ju tyvärr ställa till det!
    Stanna där du är! ♥
  • snöstjärna

Kickan:

Kanske något å ta upp när jag ska på inskrivningen då. Vad jag vet brukar jag ofta ha äggvita i urinen med då jag är in å de kollar. hmm...

Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • angiee

Jazzy

Jo ja vet att man kan använda såna stickor (har såna på jobbet) Men då vet du ju åxå att om man har tex sGBS eller liknande så syns det inte på stickan, ja ska propsa på en odling på inskrivningen...
    Hoppas du får se en fiiin liten prick imorrn!

• Kickan 84
    Thezz: Vi såg allt jättetydligt, tydligare än jag sett på bild innan. Vi såg armar och ben jättetydligt och t o m händer och fötter! Dock tog jag ingen bild, glömde helt av det när jag fick höra att allt var bra, slappnade av totalt!!!

jazzy:
    Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!