• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Kickan 84

Hanna: Haha, har inte ens tittat på flera veckor och det är sant!

Nu vet både föräldrar och syskon nyheten! Mamma tjöt utöver sig och sa nu ska jag sticka!! De andra var lite mer reserverade men ändå glada! Gud så skönt det känns att det är ute!

Nu ska jag mysa med min M!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kickan...  vill du att jag ska länkbombardera dig eller köööp nåt litet för min skull iaf

O kuuul att alla blev glada iaf

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • angiee

e det vanligt att man kan få lite småvärk i benen åxå?
    Eller känner ja efter för mkt hihi

• Hannnas

angiee.. värk ner i knäna menar du va o JAAAAAAAAAAAAAAAA du känner efter o letar fel för mycket knasa!!

Ifrågasätt inte din kropp så himlans mkt, förstår dig men ändå... innan du ifrågasätter om det är fel, fråga dig om det faktiskt inte är så det ska vara... alla är vi ju individer och inget går att jämföra helt... det mesta är normalt faktiskt

Så.... coola till dig lite (kommer från största mesproppen i tråden typ ) o våga tro på din kropp

• MagdaA

angiee: i början kände jag mig liksom trött i benen, lite öm å då.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • angiee

HAHAHAHHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!

Ja men helskotta!!! Molvärken har vart stadig hela dagen & inte ritkigt van vid det!! Ja coolar till mig & kniper till på onsdag & hoppas på goda nyheter!
    Hemlis

• Hannnas

Angie... hahaa jamen du fattar hihi.... varje dag hittar du nåt nytt att nojja över och det kan ju inte alls vara skoj... skickar över en hög med *njutning* till dig för du verkar behöva en hel del

Som sagt... lättare sagt än gjort men det mesta är som det ska om det inte gör extremt ONT eller blöder mycket och ont... och inte ens då behöver det vara någon fara  sen kan allt gå åt helvete även om man har alla "perfekta" symptom mm.... så det är bara att bita sig i tungan o hänga med Gravida ÄR  vi ju

• Hannnas

Jaaaaz här händer det grejjer ju  snyyygg!!

Svar på tråden Pladdertråden!