• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • snöstjärna
    lurkan:
    ja men visst är det lättare att lixom veta. Har oxå massor av tjejnamn, men inte fullt lika många pojknamn som vi är kära i. Så ja det skadar ju inte å veta om det blir en pojke så man får lite betänketid =) Å sen e jag juh så fjantig att jag vill göra iordning rummet! =)
    Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • MrsMurphy

Vi kommer ju lindrigt undan här för i den här lägenheten kommer det inte bli nån barnkammare eller nåt. Skrattande Så vi ska ju inte införskaffa eller fixa så mycket här hemma.

Och det enda i klädväg som jag hittat som jag bara måste ha är en body från Åhlens med en galen hund på! Och den passar ev min lilla tjej lika bra som en liten kille... Ska börjas i tid!

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • lurksmulan

Bebisen kommer få dela rum med Laban så för oss spelar det ingen roll. Sen är jag kraftigt allergisk mot den här kille/tjejuppdelningen som råder.

En vagnfråga (om någon vet, jazzy kanske?) om Brio Happy. Finns den med både ligg- och sittdel?

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • Kickan 84

Lurkan: Happy går att köpa både med liggkorg eller med en lift, alltså går den att få både som duo och kombi!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Lättja... får man se bild, galen hund låter ju helkul

Kick... allt känns bra idag va? sovit bra?

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Hanna: Tyvärr sovit uruselt, ont i halsen och kroppen, så det är väl sådär men pencillinet borde ju göra susen på det mesta!

Ska på skidutflykt idag med barnen, känns sådär med uvi, men vad göra?

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas
    lurksmulan skrev 2007-03-06 07:52:38 följande:
    Bebisen kommer få dela rum med Laban så för oss spelar det ingen roll. Sen är jag kraftigt allergisk mot den här kille/tjejuppdelningen som råder.
    Kan inte hålla med dig mer!!
  • Hannnas

Kick.. är det ett virus du har i halsen biter inget penicillin i världen men vissa bakterier som inte är resistenta går till döden

Svar på tråden Pladdertråden!