Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Kick.. Precis.... o den processen startar i v10 ungefär

Magda.. som kick säger.. kemtvätt ska sälja min snart så jag ska ta mig lite tid o lägga ut den på nätet...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Det enda man får försöka tänka på när moderkakan tar över är att det faktiskt går bra i det allra flesta fall upprepa det om o om o om igen...

• Hannnas

*har tråkigt*

vill handla mer bebisprylar men allt kostar ju av någon anledning Fundersam

• Hannnas

Thezz... jag undrar om oron om MA nånsin kommer sluta.. inte innan UL iaf.. *suck*... o vad häärligt det låter med semester nu

Ha en bra dag på jobbet

• Hannnas

Lättja... (flåt ni som inte kommit dit men alla vet ju)...  v6-7 och v9-10 är riskerna ganska höga... men i v12 sjunker de och i v13 och frammåt som lägst

Magda.. håller med den där forskaren, har alltid tyckt att man ska resa antingen i november el nu i trista februari... svenksa sommaren är ju så fiiin ju (oftast iaf)

• Hannnas

lurkis.. din fuskis jag vill meeeed NU ... men det är 1 1/2 v kvar *jagar*

• Hannnas

Lurkis... hihiiii  nåt ska jag ha före dig ... 3v kvar idag

Lättja... men duuuuu det gör den men fattar du, du är ju i v12 snart ju!

• Hannnas
    lurksmulan skrev 2007-02-07 13:06:07 följande:
    På tal om ingenting, blir ni också galna på alla som inte kan tänka själv här på fl?"När ska vi börja handla?", "Vad ska bebisen heta?" och nu alldeles nyss såg jag "Slemproppen har gått och jag har outhärdliga värkar, någon mer?". Eh. Ring förlossningen istället för att sitt här kanske?!Jag vet inte om det är mina hormoner som gör att jag har noll tålamod med puckon, visst är jag så vanligtvis också men nu är det nog värre. Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
    Världen är full av puckon... det är bara att anpassa sig och utnyttja läget ist

Lättja... vad goooooooott det lät
  • Hannnas

Lättja... Räcka ut tungan åhhh vill ha!!!! gott!!!

Ang fysiskt tungt jobb.. sitter just nu med en blyväst á 7g på mig räknas det eller säger bara... 4 mån kvar...

Svar på tråden Pladdertråden!